fbpx

A Yamaha bemutatta az Intermoton új SCR950 scramblert

yamaha xvs950XR 2017 4A Yamaha Sport Heritage modelljei igazán megragadják azok képzeletét, akik értékelik a jellegzetes motorokat, melyek ötvözik a modern technológiákat az autentikus megjelenéssel és időtálló stílussal.

Minden motort a Faster Sons filozófia alapján alakítottunk ki, így az érdekes és egyedi stílus mellett emléket állítunk a régi, klasszikus kialakításnak. Az eredmény: a modern teljesítmény és vezetési élmény.

A Yamaha 2016-ra célul tűzte ki, hogy tovább bővíti a rendkívül sikeres Sport Heritage vonalat az új, stílusos, vonzó megjelenésű V2-es SCR950-el, amely magába olvasztja az ikonikus utcai scrambler időtálló szellemét.

Az 1960-as években az utcai scramblert azok választották, akik egy egyszerű, stílusos és strapabíró motorra vágytak, mellyel hét közben felszánthatták a várost, hétvégén pedig nyakukba vehették az országutakat. Ezek a motorok magukba foglalták az évtizedet meghatározó felszabadultságot és könnyedséget, lelkük pedig tovább él az új SCR950-ben.

Az acél-csővázzal rendelkező, nagy teljesítményű, léghűtéses, V2-es motorblokk által hajtott, vonzó megjelenésű új Yamaha utcai scrambler a mai motoros generáció azon tagjait célozza meg, akik igazi élveztet nyújtó motort szeretnének.

A széles, merevítővel ellátott kormánykarok, az alumínium tárcsák, a küllős kerekek, a strapabíró abroncsok és első villák védőharangjai révén az új Yamaha SCR950 a régi stílusjegyeket ötvözi a kortárs kialakítással és technológiákkal. A magasabb, lapos ülés megemelt vezetési pozíciót és szabadabb mozgást tesz lehetővé – a nagyobb, 17 colos hátsó kerék szintén hozzájárul a magasabb vezetési pozícióhoz, emellett megnövelt szabadmagasságot, ezáltal jobb kezelhetőséget biztosít.

Léghűtéses, 60 fokos, V2-es motorblokk

A fekete színű, kompakt, 60 fokos, léghűtéses V2-es motor erőteljes, nagy nyomatékú teljesítményt biztosít, ami az SCR950-et egy kiváló, sokoldalú motorkerékpárrá teszi, amit élmény vezetni.

Az ikonikus V-alakú elrendezés kiemeli az SCR950 időtálló, retró kinézetét, miközben a motor belsejében a legújabb mérnöki megoldások dolgoznak. A könnyű, kovácsolt dugattyúkkal, a tökéletesített hajtókarral, valamint a háztető alakú égéstérrel rendelkező 4-szelepes hengerfejekkel ellátott kompakt motorblokk 79,5 Nm (8,1 kg-m) nyomatékot biztosít 3000-es fordulatszám mellett. Ez a kategóriaelső nyomaték lehetővé teszi az SCR950 vezetője számára az alacsony fordulatszámról történő nagymértékű gyorsulást minden fokozatban. Éppen ezért ez a V2-es utcai scrambler tökéletes választás városi környezethez.

 

NaNa

NaNa

Motoros újságírói pályafutásomat 1995-ben kezdtem gyakornokként a Born to be Wild Motoros Magazin szerkesztőségében. 2000-ben államvizsgáztam a JATE BMI Kommunikáció és PR szakán, diplomamunkámat "A Magyarországon kapható motorkerékpármárkák image és a vásárlói attitűdök" címmel írtam. 2006-ban alapítottam meg a Csajokamotoron.hu oldalt. További info itt

0 0 vote
A cikk értékelése
Subscribe
Visszajelzés
guest
0 hozzászólás
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x