MotorbemutatóMotorok

A Yamaha bemutatta az Intermoton új SCR950 scramblert

 

yamaha xvs950XR 2017 6Csővázas, acél scrambler váz

Ahogy az eredeti 1960-as utcai scrambler típusok, az SCR950 is fekete színű, dupla acél bölcsővázzal rendelkezik, amely kiemeli a motor autentikus kinézetét és masszív, tetszetős megjelenést kölcsönöz neki. A kiegészítő bölcső úgy lett kialakítva, hogy befogadja a megemelt, kettős ülést, melynek lapos kivitele sokféle vezetési pozíciót tesz lehetővé, így a városi motorozástól kezdve az autópályán való száguldáson keresztül a hétvégi túrázásig mindenre ideális.

Hajlított, kettő az egyben kipufogó magas kipufogódobbal

Az SCR950 kipufogórendszere kettő az egyben összekötőcső-kialakítást tartalmaz, mely egy rövid, magas kipufogódobban folytatódik, hozzájárulva az igazi scrambler látványhoz. A kisméretű hőpajzzsal és zárósapkával felszerelt kipufogódob dinamikus, mély hangot ad ki – a beépített 3-utas katalizátor pedig megfelel az EU4-es károsanyag-kibocsátási előírásoknak.

Scrambler dizájnelemek

Egy utcai scrambler az egyszerűségről, a sokoldalúságról és a szórakozásról szól – az SCR950 váza ezért úgy lett kialakítva, hogy kényelmes és élvezetes vezetési élményt biztosítson. A széles kormány hegesztett keresztrúdja kiemeli a scrambler kinézetet, míg az enyhén hátrafele lejtő kialakítás kényelmes és függőleges vezetési pozíciót, valamint magas szintű irányíthatóságot biztosít.

A perem nélküli, könnycsepp alakú üzemanyagtartály ékes példája a kiváló minőségnek, mely átszövi ezt a divatos V2-est, a 13,2 literes tartálykapacitás révén pedig nagy távolságok tehetők meg.

Alumínium keréktárcsák és 17 colos hátsó kerék

Az SCR950-en küllős kerekek és alumínium tárcsák kaptak helyet – melyek bármilyen scrambler alapfelszereltségei –, az agresszív mintázatú, strapabíró Bridgestone abroncsok pedig az utcai és off-road terepekkel egyaránt megbirkóznak. Az SCR950-en egy nagyméretű, 17 colos, küllős hátsó kerék található, ami hozzájárul a még magasabb, 830 mm-es ülésmagassághoz, emellett pedig megnövelt hasmagasságot, és ezáltal jobb kezelhetőséget biztosít.

Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik.
Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé!
Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book.
5 lépés a motorozás felé ingyenes e-book

Finoman működő felfüggesztés

A 41 mm-es csövekkel ellátott hagyományos első villák osztályon felüli, 135 mm felfüggesztést biztosítanak, strapabíró gumi védőharangjaik pedig távol tartják a port és a koszt. Hátul kettős, külső tartályos lengéscsillapítók találhatók, melyek csillapítási és rugózási beállítását még a gyárban elvégezték, így biztosítva a hátsó kerék egyenletes és stabil mozgását 110 mm-es távon.

A nagyteljesítményű SCR950 városi scrambler egyéb figyelemre méltó tulajdonságai közé tartoznak a 298 mm-es, hullámos peremű első és hátsó féktárcsák, a kör alakú, füst színű üveggel ellátott LCD sebességmérő, illetve a praktikum jegyében az új, lapos kivitelű kettős ülés alatt található tároló.

Az SCR950 tulajdonságai

  • Léghűtéses, 942 cm3-es, 60 fokos, V2-es motorblokk
  • Kategóriaelső nyomaték: 79,5 Nm 3000-es fordulatszámon
  • 5-fokozatú sebességváltó csendes, kis karbantartási igényű szíjhajtással
  • Vékony és lapos kivitelű kettős ülés megemelt, 830 mm-es vezetési pozícióval
  • 19 colos első és 17 colos küllős hátsó kerekek
  • 145 mm szabadmagasság
  • Széles, keresztmerevítővel ellátott scrambler stílusú acél kormány
  • Alumínium tárcsák
  • Strapabíró Bridgestone TW101 100/90-19 abroncs elől és TW152 140/80-17 abroncs hátul
  • 298 mm-es úszóágyazású, hullámos peremű első tárcsa; 298 mm-es hullámos peremű hátsó tárcsa
  • Acél első és hátsó sárvédők
  • Feketére színezett motorblokk és alkatrészek
  • Perem nélküli, 13,2 literes üzemanyagtartály merész festéssel
  • Retró stílusú, rajtszámtáblákat idéző oldallemezek
  • Kör alakú LED-es hátsó lámpa
  • Kör alakú LCD sebességmérő füst színű üveggel
  • Alumínium lábtartók
  • Kettős, külső tartályos hátsó lengéscsillapító a modellre jellemző beállítással
  • 41 mm-es, egyenletes működésű első villák gumi védőharangokkal
  • 135 mm-es löketű első felfüggesztés, 110 mm löketű hátsó felfüggesztés
  • Kettő az egyben kipufogó magas kipufogódobbal
  • Színek: Élénkpiros, Yamaha fekete
  • Elérhető: 2017. februártól

yamaha xvs950XR 2017 1yamaha xvs950XR 2017 2yamaha xvs950XR 2017 3yamaha xvs950XR 2017 5

Páros motoros karkötők a CsamShopban

NaNa

Motoros újságírói pályafutásomat 1995-ben kezdtem gyakornokként a Born to be Wild Motoros Magazin szerkesztőségében. 2000-ben államvizsgáztam a JATE BMI Kommunikáció és PR szakán. 2006-ban alapítottam meg a Csajokamotoron.hu oldalt. További info itt

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük