Hírek

Lejárt a B125 határidő

b125 alairasgyujtesMég ha maradéktalanul nem is értek egyet a kezdeményezéssel, határidőre beküldtünk két és fél oldalnyi aláírást.

A TotalCar.hu által indítványozott népi kezdeményezés rengeteg vitára adott okot. Saját társaságunkban is megosztotta a motorosokat, hogy az ötlet jó-e vagy rossz.

A gazdasági válság által jelentősen sújtott motorkerékpár piacon valószínűleg segítene, ha B kategóriás jogosítvánnyal maximum 125 cm3-ig lehetne motorkerékpárt is vezetni, de a tapasztalt motorosok szerint megnőne a balesetek száma, ha olyanok ülnének ilyen erős járművekre, akiknek nincs semmi korábbi motorvezetői tapasztalata.

A kezdeményezés mindenképp jól jött, hiszen a hideg téli hónapokban megmozgatta a motorosokat, beszélgetésre, vitára hívta őket, és ezzel bizonyátra jelentős forgalmat generált a TotalCar oldalának. Valójában nem ígérnek semmit, ahogy a törvényhozókra nézve sem jelent kötelezettséget, ha összegyűlnek az aláírások:

A népi kezdeményezés annyiban más, mint a népszavazás, hogy kevesebb aláírás kell hozzá (ötvenezer), és semmire sem kötelezi a Parlamentet, csak mintegy jelzi a nép igényét valamire. És a szándékunk pontosan ennyi.

Hogy pontosan mennyien adták a nevüket ehhez az akcióhoz, egyelőre nem tudni. Rajtunk nem fog múlni. Ha netán a Parlament megszavazna egy ilyen változtatást, mindenképp át kellene gondolni a jogosítványszerzés gyakorlatát. Én néhány órára kétkerékre ültetném az autózni vágyókat még akkor is, ha soha nem akarnának motorozni később, hiszen így beleélhetnék magukat abba, hogy milyen veszélyeknek vagyunk kitéve, a figyelmetlen autósok miatt.

Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik.
Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé!
Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book.
5 lépés a motorozás felé ingyenes e-book

Ti aláírtátok az íveket? Szerintetek összegyűlik az ötvenezer támogató?

NaNa

Motoros újságírói pályafutásomat 1995-ben kezdtem gyakornokként a Born to be Wild Motoros Magazin szerkesztőségében. 2000-ben államvizsgáztam a JATE BMI Kommunikáció és PR szakán. 2006-ban alapítottam meg a Csajokamotoron.hu oldalt. További info itt

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük