Lányok álma két keréken: Itt az új Aprilia Tuono 660
A saját szegmensében egyedülálló csupasz sportmotor egyszerre könnyű és nagy teljesítményű, 95 LE-s ikerhengerrel, fejlett elektronikával és a nevéhez méltó futómű-felépítéssel. Itt a legendás Tuono 1100 kis tesója.
A verhetetlen Tuono V4 1100 méltó utóda, az új Tuono 660 ötvözi a kezelhető erőt és a könnyű súlyt, a mindenki számára elérhető kiváló teljesítmény érdekében. A kifinomult vázszerkezet és az elektronikus vezérlőcsomag is a Tuono V4-ből származik.
Az Aprilia Tuono 660 magában foglalja a sportos sokoldalúságot, a könnyedséget és a szórakozást, amelyet az Aprilia a márka szerelmeseinek új generációja számára mutat be.
Az Aprilia volt az első márka, amely egy sportos nakedbikeot alkotott egy pályára létrehozott technikai bázisból kiindulva. A különféle Tuono 1000 köbcentis V-twinek, majd a páratlan V4-ek generációja összehasonlíthatatlan vezetési és teljesítményminőséget adott.
Az új Aprilia RS 660 sportmotor szintén a Tuono 660-ból származik, amely egy meztelen sport változat. A modellt rendkívül magas technikai tartalom jellemzi, de még inkább az utcai és a napi használtra hangolva. A sofőr magasabb üléspozíciója más ergonómiát, valamint természetes és kényelmes vezetést biztosít.
Még több kép a galériában
Az Aprilia Tuono 660 a projekt elsődleges célkitűzését az RS 660-nal is megosztja: rendkívüli tömeg/teljesítmény arányú motorkerékpár jött így létre, hiszen a mindössze 183 kg önsúlyhoz 95 lóerő teljesítmény társul. Ez az arány jelenleg a kategóriájának a legjobbjává teszi, ami ráadásul mindenki számára elérhető.
Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik. Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé! Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book. |
A Tuono 660 kimondottan a friss jogsisoknak készült, hiszen 35 kW-os változatban is elérhető, de azoknak a fiatalabb motorosoknak is tökéletes választás lehet, akik szeretnék megtartani a fokozatokat a nagyobb teljesítményű motorok felé.
Mindazok jól járnak az új Tuonoval, akik magas szintű csupasz sportmotort keresnek, amely szórakoztató a közúton, és alkalmanként a pályanapokon is kiválóan teljesít.
Ezek a marketinges sajtódumák kikészítenek!
Szóval, volna egy-két szavam ehhez a „mindenki számára elérhető”-höz. Elérhetőnek lehet hogy az, csak nekiér a seggem a hideg falnak, és erre fölébredek… aztán megyek és az utolsó fillérekből veszek cérnát és bevarrom a zsebemet, mert megint kinyílott benne a bicska… ha lenne ennyi lóvém, házat vennék a nagyobbik lányomnak!
Na ennyi bevezető után hadd mondjam azt, hogy az tényleg komolyan örvendetes, hogy a motorgyártók nem csak az izomagyú, magukat túlvállaló 190 cm-es nehézatlétákra gondolnak. Bár mondjuk a magasabb üléspozíció hagy bennem kérdőjeleket. A kisebb kéthengeresek tényleg emberközelibbek, mint a 150 ló fölötti sornégy nehézrakéták. Viszont: Kiválóan kézben tartható 95 lóerő? Miről beszélnek? Állítom, bár nekem csak régebbi meg kisebb motorokkal van tapasznyalatom, hogy 55-60 lóerő fölött minden hülyeség. Méghogy megállod, hogy kihasználd! Nem fogod tudni. És ugye a KRESZ szabályok se azért vannak, hogy megszegjük őket, ugye? Meg hát ha a stílusnál tartunk, ezt naked-nek nevezni, hát nem tudom. Tudod nekem mi a naked? GS500. AZ naked. Na ennyi a füstölgésből mára gyerekek… széles utat, jó egészséget mindenkinek! Üdv szevatok: Vidék