Két radikális átépítés készült a Honda CMX1100 Rebelből
A Sport egyszerűségében lenyűgöző formavilága hosszas, háromdimenziós képolvasáson alapuló tervezés eredményeként született meg. Hangsúlyos elem a poliészter-karbon kompozit-anyagból előállított, míves, alumínium nyílásfedelet viselő üzemanyagtartály, továbbá a LED-lámpát is magában foglaló, Alcantarával borított ülés.
Emellett a sportos, egyedi lábtartó, a feltűnő, piros-fekete fényezés és a sok-sok finoman kidolgozott, apró részlet is egyértelmű utalás rá, hogy a Honda nagy múltú versenygépei ihlették a készítőket. Noha az erőforrás változatlan maradt, az FCR Original rozsdamentes acél kipufogójának köszönhetően könnyebben távozhat az égéstermék a hengerekből.
CMX BOBBER
„Még hangsúlyosabb lett a motor custom jellege, miközben megtartottuk szórakoztató, játékos személyiségjegyeit…”
Az építők elárulták, hogy a CMX1100 eredeti formavilága ihlette őket, így látott napvilágot ez a szinte minden ízében módosított, bobber stílusú gép. Átszabták a villa rögzítését, 25 mm-rel lesüllyesztve a Rebel elejét, míg a gyári lengővilla és teleszkóppár immáron egyedi, fekete, küllős kereket és ballonos Bridgestone abroncsot fog közre.
Szintén a bobber stílusra jellemző az új alumíniumkormány, a perforált, hosszanti hurkás bevarrásokkal díszített nyereg, a Mirrachrome bevonatú, letisztult, alumínium első sárvédő.
A CMX Sporthoz hasonlóan a bobber is poliészter-karbon kompozitanyagból formázott, alumínium tanksapkával lezárt üzemanyagtartályt kapott, mely ezúttal Mirrachrome és szaténfényű kék színösszeállítást visel. Mindezt remekül kiegészíti a szinte észrevétlenül megbújó, FCR Original Mini-Bates LED-irányjelző, illetve a cég kerámiabevonatú kipufogója.
Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik. Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé! Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book. |
A CMX1100 Rebel elsősorban nyugodt, laza cirkálásra született, ugyanakkor a szerpentineken is elemében van és izgalmas vezetési élménnyel ajándékozza meg vezetőjét. Sokoldalúságának alapja a jócskán átdolgozott, 1084 köbcentis, kéthengeres Africa Twin-erőforrás, a merev acél csőváz, a csupasz motorokból ismerős, csúcsminőségű felfüggesztés, valamint a hatékony fékrendszer. Acél sárvédők ölelik körbe vaskos abroncsait, a hagyományos, kerek fényszóró pedig remekül ötvözi a régies megjelenést a modern LED-világítás előnyeivel