HírekMotorbemutatóMotorok

Keeway V302 C Cruiser

Ha igazán jó áron szeretnél jó megjelenésű, kétkerekű járgányhoz jutni, a Keeway jó választás lehet. Mivel az európai központ Magyaországon van, az áraik is teljesen versenyképesek a magyar piacon.

Kevesen tudják, hogy az 1985-ben alapított Keeway márkának 1999-ben magyarországi leányvállalatot hozott létre a kínai Zhejiang Qianjiang Motorcycle Group Co. Később, 2005-ben ugyanez a cég a cég felvásárolta az olasz Benneli márkát is. A szentendrei Keeway szalon a márka egyik európai központja, innen irányítják az európai piacokat, itt folyik az adminisztráció és a pénzügyi munka.

A Keeway modellek fejlesztése a Benelligyár területén, az olaszországi Pesaroban zajlik, és csupán a gyártás maradt már csak Kínában.

A Keeway 2024-re több új modellt is bejelentett, köztük a nagy népszerűségre számot tartó V302 C cruisert (ami méltán lehet a Honda CMX 500 versenytársa), az 1960-as évek stílusát idéző Sixties 300-as robogót, a kisebb retro Versilia 150-es robogót és a modern Vieste 200-as robogót.

2024 Keeway V302 C

A Keeway V302C a nyílt országút és a városi ingázás cirkálója. Motorja folyadékhűtéses 298 köbcentiméteres V-Twin, SOHC motorral és hengerenként 4 szeleppel. A Keeway 30 lóerőt ad le 8.500-as fordulatszámon és 26.5 Nmnyomatékot 6.500-as fordulatszámon. A V302 C 6 sebességes sebességváltóval és szíjhajtással rendelkezik.

A V302C kialakítása a klasszikus Bobber jellemzőket mutatja. A 300 köbcentiméteres V-motor elektronikus befecskendezéssel és folyadékhűtéssel rendelkezik.

Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik.
Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé!
Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book.
5 lépés a motorozás felé ingyenes e-book

A Keeway hangsúlyozza a V302 C hosszú és alacsony üléspozícióját, amelynek tengelytávja 1420 mm, alacsony ülésmagassága 680 mm, előretolt lábtartó, széles kormány és állítólagos súlya 175 kg. A fordított villa 80 mm rugóutat biztosít, a kettős lengéscsillapítók pedig 42 mm rugóutat biztosítanak és előfeszítéssel állíthatóak. A V302 C elöl és hátul egytárcsás fékekkel rendelkezik, az ABS pedig alapfelszereltség.

Keeway V302C fekete cruiser 2024

A 2024 Keeway V302 C vizuális különlegességei közé tartoznak a kormányvég-tükrök, az alacsony profilú sárvédők, a LED-világítás, és a sötét (matt-fekete fényezés. A műszerek teljesen digitálisak, a sebességmérő, az üzemanyagszint-mérő, a sebességfokozat-jelző, a kilométeróra és az óra köré épített fordulatszámmérővel.

A 2024 Keeway V302 C fekete vagy szürke színben kapható, kiskereskedelmi ára: 1.869.000 Ft.

A Keeway V302 C Műszaki Adatai

Motor:Kéthengeres 4 ütemű V motor, hengerenként SOHC 4 szelepes , folyadékhűtéses, injektoros 
Hengerűrtartalom:298 ccm
Furat x löket:58 x 56,4 mm
Sűrítés:11.5:1
Max teljesítmény:22 kw / 8500rpm ford./perc
Max nyomaték:26.5 Nm / 6500rpm ford./perc
Üzemanyag ellátás:Hengerenként, befecskendezés a szívócsőbe
Kipufogórendszer:kettő az egybe, 3 utas katalizátoros, EURO5
Kuplung:Többtárcsás, nedves
Váltó:6 fokozatú, szekvenciális
Hajtás:Szíj (CONTINENTAL)
Gyújtás:ECU (DELPHI)
Gyújtógyertya:TORCH CR8E
Indítás:Önindító
Váz:Bölcsőváz
Első felfüggesztés:Teleszkóp
Első teleszkóp út:80 mm
Hátsó felfüggesztés:Lengéscsillapító
Hátsó lengéscsillapító út:42 mm
Első fék:Tárcsafék 300mm
Hátsó fék:Tárcsafék 240mm
Első felni típus:Alumínium ötvözet
Első felni méret:MT 2.5×16″
Hátsó felni típus:Alumínium ötvözet
Hátsó felni méret:MT 3.5×15″
Első gumi:120/80-16
Hátsó gumi:150/80-15
Hosszúság:2120 mm
Szélesség:820 mm
Magasság:1050 mm
Ülésmagasság:680 mm
Tengelytáv:1420 mm
Önsúly(Folyadékok nélkül):175kg
Tank:15 L
Fogyasztás:3.5L/100km
Max.sebesség:129 km/h
Akkumulátor:12V/12Ah
Max. terhelhetőség:175 kg

Motoros Védő Harang CsamShop motoros webáruház

NaNa

Motoros újságírói pályafutásomat 1995-ben kezdtem gyakornokként a Born to be Wild Motoros Magazin szerkesztőségében. 2000-ben államvizsgáztam a JATE BMI Kommunikáció és PR szakán. 2006-ban alapítottam meg a Csajokamotoron.hu oldalt. További info itt

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük