Kawasaki Z300 – tinihuligán, avagy a kiskorú elmebeteg
Végre felvirradt az idén a tavasz, és a hosszas kihagyás után újra megkaparintottam egy friss áldozatot.
Na azért annyira nem kell sajnálni az áldozatot, mert nem ellenkezett a bajúszhúzogatás közben, sőőőt, elég lelkesen kapkodta a kerekeit a szentem. Sajnos nem sikerült a tervezett mennyiséget kergetőzni vele, de azért tudok róla mesélni.
Szóval a kicsininja utódja a Z300-as kiskawa, az A2-es jogosítványra optimalizálva. Supernaked besorolású a gyár szerint, de annyira azért nem pucér.
Nézzük is milyen külsőre!
Bevallottan a Z800-asra hajaz oldalról, benne pedig a felcukkolt kisninja „dübörög”. Az egész guriga nagyon jó kiállású sportos motor, szerintem sikerült olyan optikai elemekkel dúsítani, amitől kifejezetten nagy motornak néz ki. Ilyen baltával hasogatott dizájn néhány kellemes ívecskével, elég zorall összehatású. Csak amikor ráülsz, akkor érzékeled, hogy húdepicike.
Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik. Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé! Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book. |
A fejszpoilere engem egy transzformer hangyára emlékeztet, és valószínűleg a motor hasán és elején csüngő jó formájú műanyagok adják látványra a nagymotor érzetet. A műszerfala szögletes és sötétben bekapcsoláskor színesen világít mint egy karácsonyfa, éjjel viszont nem zavaró a műszerfal alapfénye. Az indexek mérete nem ment a dizájn rovására, de még az is jó kis szögletes.
Beindítva:
Nem egy üvöltözős vas, de azért sikerült szép mély hangúra belőni, sokatmondóan mélyen kellemesen doromboló. Viszont ha elkezdi pörgetni az ember, a 7000-es fordulatnál már erőteljesen villanymotorhangú lesz, de menet közben kit is érdekel ez?