Kawasaki Z300 – tinihuligán, avagy a kiskorú elmebeteg
Komfort:
Erősen felhúzott lábak, de a felsőtest pozíciója szerintem kényelmes. Mivel elég kicsike a jószág, valószínűleg kisebb termetűeknek kényelmesebb lenne a dolog. Az én százhetvenvalahány centimnek a lábtartás már határeset. Ami zavaró, hogy a hátsó féknél a kipuffogó hővédő lemezébe belelógott a lábam, ha nem tartom a fék felett folyamatosan a csizmát.
A tükör istenkirály! Nagy táblák, nem túl hosszú de pont jó karokon, izgalmas szögletekkel, és pont úgy eltalálva, hogy az értelmes helyeken vannak a szögletek, és jól belátható mit garázdálkodnak mögötted. Ezen a vason volt idáig a legjobb tükör, amivel találkoztam. Valahogy integrálni kéne a Lóóóba a cuccot…
A kicsinyke farmernadrágban motorozva, hát no, finoman szólva kényelmetlen. Mivel elég kemény felfüggesztése van textilben viszont nem csúszik az ülés. Nnah, mivel a belváros rögös útjain mentem vele először, sikerült megtapasztalni milyen is az, amikor szeméremcsonttal tudom számolni a macskaköveket… hátrébb toltam magam, de az se segített. Viszont bőrruhában már jobb a dolog, lehet az én seggem van már túlságosan szétterülve. A bőr viszont csúszkál az ülés anyagán.
Menettulajdonságok:
Ilyen kis elmebeteg, elmehetek vele? Nagyon kis mehetnékes, négyezerig forgatva gondolkozós, hétezer körül forgatva kezd jönni a dinamika. Viszont bolondbiztos azért a cucc, nem ugrik ki alólad, és a kezdőhibákat szépen tolerálja. Keményre hangolt eléggé mind elöl mind hátul. A hátsó fék nekem kissé finom volt, de az első rendben. A váltója könnyen kezelhető, rendkívül fordulékony, kis dinamikus lelkivilágú guriga.
Szociális hatások:
A motorral megjelenve a motorokhoz nem értőktől a alábbi felszisszenések érkeztek: hű de komoly vas, ez nagy motor? Kétméteres telefonfülke haverom azonnal felmászott rá, hogy hú de menő a vas, és elkeseredve konstatálta, hogy ő lábra nehezen fér el rajta. Felhomályosítottam, hogy ne keseredjen el, van a típusból nagyobb kiszerelés. A hozzáértők is megcsodálták, kis formás-gusztusos jószágként könyvelték el.
Kinek ajánlanám:
125 köbcenti utáni lépcsőnek és kezdővas pozícióba, olyanoknak akik bírják ha pörög a fordulatszám. Fiatal srácoknak csajozni (bár a hátsó ülés nem lesz túl kényelmes, de a cukrászdáig jó lesz). Csajoknak is jó kezdő motornak, és azt gondolom igen könnyen fog néhány streetfighter csajt kinevelni a guriga…
Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik. Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé! Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book. |