Honda CTX700 – megkönnyíti a hétköznapokat
Egy vadonatúj, vonzó megjelenésű, A2-es jogosítvánnyal is vezethető motorkerékpár, melyben a cruiser és az utcai kategória legnemesebb vonásai egyesülnek.
A modell mozgatásáról nyomatékra hangolt, soros, kéthengeres hajtómű gondosodik, a duplakuplungos automatikus váltó (DCT) és a blokkolásgátló alapfelszerelés.
Legyen szó kezdő, újrakezdő vagy tapasztalt motorosokról, a gépekkel szemben támasztott követelmények napjainkban igen magasak.
A túlnyomó többség olyan járművet szeretne, ami tökéletesen megfelel a műszaki elvárásoknak, ugyanakkor funkció és forma terén is igazodik a tulajdonos életstílusához.
Ezt szem előtt tartva fejlesztették ki a Honda mérnökei a – népszerű NC700 alapjaira épülő – CTX700 modellt, mely nem csak megkönnyíti a hétköznapokat, hanem színt is visz életünkbe.
Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik. Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé! Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book. |
A CTX betűszó az alábbi tulajdonságokra utal:
C, mint Comfort – Kényelem terén verhetetlen a CTX, hiszen egyszerűen kezelhető, könnyedén kanyarodik, stabil, halk, alacsony üléséből pedig a kisebb termetűek lába is könnyedén eléri a talajt.
T, mint Technology – A CTX előremutató műszaki megoldások teljes sorát vonultatja fel, a nyomatékos, alacsony belső súrlódású, rendkívül mérsékelt fogyasztású erőforrástól, a duplakuplungos automatikus váltón és a blokkolásgátlón át, egészen az alacsony súlypontig.
X, mint eXperience, azaz élmény – A kifinomult konstrukciónak köszönhetően a CTX minden szempontból kiválóan teljesít, egyszersmind nyugodt, cruiseres stílusban terelgethető.
Ez a három összetevő kiegyensúlyozott, élvezetesen vezethető motorkerékpárrá teszi a CTX-et, amivel a rövid, városi etapok éppoly izgalmasak, mint a hosszú, egész napos vidéki kalandok.
Stílus és felépítés
A modern idomokba burkolt CTX700 kényelmesen hátradőlve, szinte nyújtott lábakkal vezethető, mégis könnyű és agilis, s tekintélyes szabad hasmagassága ellenére ülése is közel van a talajhoz.
A Honda fejlesztőcsapata számos forrásból merített inspirációt, többek között a GL1800 Gold Wing dinamikus formajegyei is visszaköszönnek rajta, beleértve a masszív első traktust is, ami nem csak a tömeg-középpontosítást szolgálja, hanem maszkulin, erőt sugárzó megjelenéssel ruházza fel a modellt.
Kettős szerepe van a méretes fejidomnak is, ugyanis a kiváló időjárás-védelem mellett a vonzó megjelenéshez is nagyban hozzájárul. Kecses vonala elegánsan fut bele a tank borításába, s végigszalad a motor teljes oldalán, egészen az elvékonyodó faridomig.
Emellett a fejidom körülöleli a műszeregységet is, méghozzá apró levegőző nyílásokkal kiegészítve, hogy még kedvezőbb legyen a légáramlás.
További fontos momentum, hogy a – Honda Gold Wing F6B-t idéző – szélterelő hatékonyan vezeti el a pilótára irányuló légáramlatokat, így a vezetőnek nem kell az elemekkel küzdenie motorozás közben.