HírekMotorokMotorozás

Honda CTX700 – megkönnyíti a hétköznapokat

A gyémántalakú acélváz kompakt és erős, csak úgy, mint a hozzá kapcsolt vadonatúj fejlesztésű segédváz. Az átgondolt konstrukció eredményeként az ülésmagasság mindössze 720 milliméter (NC700S: 790 mm), ami – az előredöntött hajtóművel egyetemben – a rendkívül alacsony súlypontot szolgálja.

Sokat elárul a 27°40′-es villaszög (NC700S: 27°), a 114 milliméteres utánfutás és az 1530 millis tengelytáv, miként az 50/50 arányú súlyelosztás is a CTX700 kiegyensúlyozott mivoltát bizonyítja.

A kedvező kormánygeometria, az alacsony ülésmagasság és súlypont, valamint az előretolt lábtartók hihetetlenül könnyen irányíthatóvá teszik a motorkerékpárt, s nem mellesleg a kényelemes testtartáshoz is hozzájárulnak. Ráadásként a hasmagasság is tekintélyes, így a cruiseres hangulat dacára városi környezetben is magabiztosan helytáll a CTX700.

Használati értékét emeli, hogy az üzemanyagtartály befogadóképessége 12 liter, s burkolata alatt egy apró tároló rekesz is helyet kapott, így biztonságosan, könnyen elérhető helyen szállítható a pénztárca vagy a telefon.

A sebesség- és fordulatszámmérő egyaránt folyadékkristályos, s LCD jeleníti meg az aktuális üzemanyagszintet, valamint az időmérő órát is. Emellett az utasra is gondoltak a mérnökök, ergonomikus kialakítású, masszív kapaszkodóval és kényelmes ülőlappal megkönnyítve a hosszabb utazásokat.

Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik.
Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé!
Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book.
5 lépés a motorozás felé ingyenes e-book

Lágyan csillapít, mégis precíz úttartást garantál a 41 milliméteres csúszószár-átmérőjű első villa, valamint a Pro-Link himbarendszerre és HMAS (Honda Multi-Action System) központi rugóstagra épülő hátsó felfüggesztés.

A hatékony lassításról 320 milliméter átmérőjű első és 240 millis hátsó tárcsa gondoskodik, elöl és hátul egyaránt kétdugattyús féknyereggel kiegészítve.

Az alapáron kínált kétcsatornás blokkolásgátló út- és időjárási viszonyoktól függetlenül mindig biztonságos fékezést garantál, s az ipszilonküllős kerekekben is bízhat a pilóta, hiszen a nagy nyomással présöntött, 17″ x 3.5″, illetve 17″ x 4.5″ méretű alumínium felnik, valamint a 120/70 ZR17 és 160/60 ZR17 méretű gumiabroncsok a legmagasabb minőségi színvonalat képviselik.

A CTX700 alapáras tartozékai között ott találjuk az indításgátlót (Honda Ignition Security System – HISS) is, ami hatékony eszköz a lopás megakadályozására. Működésének lényege, hogy minden motorhoz egyedi, chippel kiegészített kulcs jár, s a motorvezérlés (ECU) csak akkor engedi beindítani az erőforrást, ha az adott motorkerékpárhoz tartozó kulcsot helyezzük a gyújtáskapcsolóba. A rendszer azt is érzékeli, ha a tolvajok megpróbálják áthidalni vagy kicserélni a gyújtáskapcsolót, s ilyenkor is letiltja a motor indítását.

A CTX700 az alábbi színekben elérhető: Darkness Black Metallic (metálfekete) és Pearl Fadeless White (metálfehér).

Hogy tetszik az A2-es jogosítvánnyal is vezethető Honda-újdonság?

Motoros Védő Harang CsamShop motoros webáruház

NaNa

Motoros újságírói pályafutásomat 1995-ben kezdtem gyakornokként a Born to be Wild Motoros Magazin szerkesztőségében. 2000-ben államvizsgáztam a JATE BMI Kommunikáció és PR szakán. 2006-ban alapítottam meg a Csajokamotoron.hu oldalt. További info itt

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük