HírekMotorbemutatóMotorok

Gyerünk kifelé játszani! Itt a 2025-ös Kawasaki KLX230R S

Azoknak a motorosoknak, akik egy szórakoztató terepmotorra vágynak, amely bárhová elviszi őket, ahová csak akarják, a KLX230R S lesz a megfelelő választás.

Az eredeti KLX230R 2020-as bevezetése óta sok mindent megtartva, ami az eredeti KLX230R-t népszerűvé tette, a frissített 2025-ös S modell mostantól a kulcsos gyújtás biztonságát nyújtja a tulajdonosnak, és nagyobb, 7,6 literes üzemanyagtartályt biztosít (a műanyagról acélra váltva) a hosszabb terepezéshez.

A továbbfejlesztett ülés alváza az alacsonyabb és kényelmesebb üléssel és a frissített, agresszív, KX ihlette stílussal párosulva a Kawasaki off-road kínálatának többi modelljéhez illeszkedik. Az újratervezett hátsó segédváz alacsonyabb vonalat követ, és bár az ülésmagasság alacsonyabb, az első és hátsórugóút megegyezik az előző modellével, miközben a vastagabb üléspárnázás nagyobb menetkomfortot biztosít. A vastagabb, 80 mm-es ülés (+6 mm) növeli a menetkomfortot, míg az új forma az előző modellnél szélesebb ülőfelületet kínál a kényelmesebb utazás érdekében.

A népszerű, elektromos indítású, hatfokozatú, 233 cm3-es Single motor kiegyensúlyozóval történő kiegészítése további simaságot és vonóerő-növelést kínál, új ECU-beállításokkal, valamint a 2025-ös motor szűkebb szívónyílásával és kisebb szívószelepével (ø37 mm >> ø33 mm), ami hozzájárul a könnyű használathoz az alsó-középső tartományban. A motorhoz egy olyan futómű társul, amelyet a Kawasaki tesztpilóták visszajelzései alapján finomhangoltak az ideális motor-futómű egyensúly érdekében.

Kawasaki KLX230R S 2025

Az S modell 875 mm-es ülésmagassága és a hosszú rugóútú felfüggesztés (250 mm elöl és 217 mm hátul), valamint a 270 mm-es hasmagasság mellett tökéletes a terepjáró élményt nyújt. Az ideálisan összeillesztett első és hátsó kerékméretek (21″/18″) a KLX230R S-nek biztos kezelhetőséget biztosítanak a legkülönbözőbb felületeken, a meredekebb dőlésszög (26,5° >> 25,4°) pedig hozzájárul a könnyű kezelhetőséghez.

Végül a rövid, 1375 mm-es tengelytáv hozzájárul a motor könnyű manőverezhetőségéhez.

Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik.
Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé!
Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book.
5 lépés a motorozás felé ingyenes e-book

Hátul az új Uni Trak hátsó felfüggesztés beállításai bőséges kerékutat kínálnak, ami a jó ülésérzetet és a kiváló ütéselnyelést biztosítja. Az alkalmazott rugók és csillapítási beállítások keményebbek, mint a KLX230-as modellé, ráadásul az első és hátsó kerekek mostantól gyöngybetétekkel rendelkeznek, amelyek lehetővé teszik az alacsonyabb abroncsnyomás használatát.

Kawasaki KLX230R S 2025

Az ergonómia további módosításai közé tartozik a 25 mm-rel előrébb helyezett kormány, amely az alacsonyabb ülésmagassághoz igazodik, és kiváló irányíthatóságot biztosít a motoros számára. Emellett a lábtartók 9 mm-rel hátrébb kerültek, hogy a vezetési pozíciót idealizálják. Ami pedig a formavilágot illeti, a KLX230R S frissített üzemanyagtartálya, burkolatai és oldalsó borításai nagyon hasonlítanak a legújabb KX450 és KX250 modellekre, így erős hangulatot árasztanak.

2025-ös modellév színe a Lime Green

Páros motoros karkötők a CsamShopban

NaNa

Motoros újságírói pályafutásomat 1995-ben kezdtem gyakornokként a Born to be Wild Motoros Magazin szerkesztőségében. 2000-ben államvizsgáztam a JATE BMI Kommunikáció és PR szakán. 2006-ban alapítottam meg a Csajokamotoron.hu oldalt. További info itt

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük