fbpx

Futamgyőztesként már bizonyított az új Dunlop D213 GP Pro

The new Dunlop D213 GP Pro 2Mindössze hat hónap leforgása alatt a Dunlop már a harmadik új hypersport abroncsát mutatja be. A teljesen új D213 GP Pro-t profi versenyzők számára tervezték, mely így a legendás Man-szigeti TT kupagyőztes D212 GP Pro utódja.

A Dunlop a teljes termékkör bemutatását előrehozta júliusra, miután a legfontosabb méretek és keverékek a nagyobb motorsport bajnokságokon futamgyőztesként debütáltak.

A Dunlop legújabb D213 GP Pro abroncsa számtalan új technológiát vonultat fel azon motorosok számára, akik mögött egy versenycsapat műszaki támogatása áll és teljes versenygarnitúrával motoroznak.

Új korszerű elsőabroncs-konstrukció

A sikeres teszteket követően az első abroncsokon bemutatkozik a Dunlop legújabb generációs illesztésmentes övpánt (Jointless belt) konstrukciója. A legújabb illesztésmentes övpánt-szerkezet három övbetétet tartalmaz, melyek az abroncsok nagy centrifugális erők hatására történő deformálódását, valamint nagy sebességnél a kanyarokban való bedőléskor fellépő alakváltozását szabályozzák. Továbbá az új illesztésmentes övpánt erőteljes fékezéskor még nagyobb precizitást és stabilitást tesz lehetővé.

A legkorszerűbb illesztésmentes övpánt konstrukcióval párhuzamosan bemutatkozott az új elsőabroncs-profil is. Így a technológiák egyesítésével az abroncs minden dőlésszögnél nagy érintkezési felületet és rendkívül jó úttartást biztosít, valamint csökkenti a kormányzáshoz szükséges erőkifejtést.

Új konstrukció a hátsó abroncsokon

A Dunlop híres illesztésmentes övpánt technológiája a hátsó abroncsok szerkezetében is megjelenik. Az erős, de könnyű karkasz előnyeit az egyrétegű, nagy szakítószilárdságú aramidból készült illesztésmentes övpánt biztosítja, mely rendkívül magas szintű kiszámíthatóságot, visszacsatolást és egyenletes teljesítményt eredményez.

Endurance hátsó abroncs opció

A Dunlop a D213 GP Pro szériát endurance hátsóabroncs-változattal egészítette ki. Az FIM Endurance Világbajnokság történetének legsikeresebb abroncsgyártójaként a Dunlop a sikerekből levont tanulságokat ebben az új egyedi endurance hátsó abroncsban hasznosította. Ilyen fejlesztés a Dunlop legkorszerűbb hőszabályozó technológiája, amely fokozza az abroncsok repedéssel szembeni ellenállását. A hőszabályozó technológia két réteg keveréket egyesít. Az alap keverékekkel kiegészített tartós és erős külső keverék minden évszakban és útviszonyok esetén optimalizálja az abroncsok üzemi hőmérsékletét.

Sajátos uszony alakú mintázat, optimalizált mintaárok-dőlésszöggel

Ez a rendkívül jellegzetes futófelületi mintázat optimalizálja az abroncsok bemelegedési idejét és maximális úttartást biztosít száraz úton.

 

Ajánlom másoknak is

Lepd meg a szerelmed egy páros motoros karkötővel Valentin napra!

NaNa

NaNa

Motoros újságírói pályafutásomat 1995-ben kezdtem gyakornokként a Born to be Wild Motoros Magazin szerkesztőségében. 2000-ben államvizsgáztam a JATE BMI Kommunikáció és PR szakán. 2006-ban alapítottam meg a Csajokamotoron.hu oldalt. További info itt

0 0 votes
A cikk értékelése

Subscribe
Visszajelzés
guest
0 hozzászólás
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x