Derítsük ki együtt a Triumph eredetét!
Szívmelengető érzés, mikor hosszú évek után kiderül, hogy még a mai napig is olvassák az akkor írt cikkeimet. Árpád segítségért fordult hozzám, egy régi motorteszt alapján.
Szia NaNa!
Segítségedet kérném. 2002-ben írtál egy cikket, tesztet a Totalbike.hu-n. Lehetséges, hogy az ebben a cikkben szerepelő motor az én jelenlegi motorom ugyanis a rendszám megegyezik.
A szín sem egyezik, meg az enyémen gyári Triumph sport dob van. DE a rendszám ugyan az!!! Pedig gyárinak tűnik minden az enyémen, nagyon szép, 37ezer kilométerrel. A totalbike.hu-tól azaz Ivántól kaptam meg a neved meg még a Tóth Totti Zoltánét, az akkori Triumph inportőrtől (anno Dunapláza alatt). Írtam neki is bár nem válaszolt még.
Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik. Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé! Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book. |
Szeretném kideríteni, hogy a motorom szerepel-e a tesztben vagy csak a rendszámot rakták rá a teszt idejére. Nagyon szeretném kideríteni motorom eredetét. Várom válaszod. Előre is köszönöm.
Ki tesztelte akkor? Te? Köszöm a válaszod!
Árpád
Szia Árpád!
Valóban én teszteltem akkor a motort, de erre a kérdésre tényleg Tóth Zoli tudna válaszolni. Ha a fényezés eredetinek tűnik, én inkább arra tippelnék, hogy a Frontosában (így hívták a kereskedést a Duna Plaza aljában, aminek Totti volt a tulajdonosa) átrakták a rendszámot a teszt idejére.
Nagyon örülök, hogy eszembe juttattad ezt a motort, és azt a hétvégét is. Akkor volt Sármelléken Borsay Szabi Guinness világrekord kísérlete, oda motoroztam le Budapestről, az volt a tesztút. Egyébként van még jó pár kép a galériában arról a Triumph SPRINT ST-ről, ami valószínűleg nem a tied.
Bár segíteni nem tudok, azért, ha kiderülne valami konkrétum, mindenképp értesíts majd!
További jó motorozást, gumi fákat!
NaNa