HírekKultúraMotoros történelem

Derítsük ki együtt a Triumph eredetét!

takacs arpad triumph 17Szívmelengető érzés, mikor hosszú évek után kiderül, hogy még a mai napig is olvassák az akkor írt cikkeimet. Árpád segítségért fordult hozzám, egy régi motorteszt alapján. 

 

Szia NaNa!

Segítségedet kérném. 2002-ben írtál egy cikket, tesztet a Totalbike.hu-n. Lehetséges, hogy az ebben a cikkben szerepelő motor az én jelenlegi motorom ugyanis a rendszám megegyezik. 

A szín sem egyezik, meg az enyémen gyári Triumph sport dob van. DE a rendszám ugyan az!!! Pedig gyárinak tűnik minden az enyémen, nagyon szép, 37ezer kilométerrel. A totalbike.hu-tól azaz Ivántól kaptam meg a neved meg még a Tóth Totti Zoltánét, az akkori Triumph inportőrtől (anno Dunapláza alatt). Írtam neki is bár nem válaszolt még.

Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik.
Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé!
Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book.
5 lépés a motorozás felé ingyenes e-book

Szeretném kideríteni, hogy a motorom szerepel-e a tesztben vagy csak a rendszámot rakták rá a teszt idejére. Nagyon szeretném kideríteni motorom eredetét. Várom válaszod. Előre is köszönöm.

Ki tesztelte akkor? Te? Köszöm a válaszod!

Árpád

 

Szia Árpád!

Valóban én teszteltem akkor a motort, de erre a kérdésre tényleg Tóth Zoli tudna válaszolni. Ha a fényezés eredetinek tűnik, én inkább arra tippelnék, hogy a Frontosában (így hívták a kereskedést a Duna Plaza aljában, aminek Totti volt a tulajdonosa) átrakták a rendszámot a teszt idejére.

Nagyon örülök, hogy eszembe juttattad ezt a motort, és azt a hétvégét is. Akkor volt Sármelléken Borsay Szabi Guinness világrekord kísérlete, oda motoroztam le Budapestről, az volt a tesztút. Egyébként van még jó pár kép a galériában arról a Triumph SPRINT ST-ről, ami valószínűleg nem a tied.

Bár segíteni nem tudok, azért, ha kiderülne valami konkrétum, mindenképp értesíts majd!

További jó motorozást, gumi fákat! 

NaNa

takacs arpad triumph 17takacs arpad triumph 17takacs arpad triumph 17takacs arpad triumph 17takacs arpad triumph 17takacs arpad triumph 17takacs arpad triumph 17takacs arpad triumph 17takacs arpad triumph 17takacs arpad triumph 17takacs arpad triumph 17takacs arpad triumph 17takacs arpad triumph 17takacs arpad triumph 17takacs arpad triumph 17takacs arpad triumph 17

Páros motoros karkötők a CsamShopban

NaNa

Motoros újságírói pályafutásomat 1995-ben kezdtem gyakornokként a Born to be Wild Motoros Magazin szerkesztőségében. 2000-ben államvizsgáztam a JATE BMI Kommunikáció és PR szakán. 2006-ban alapítottam meg a Csajokamotoron.hu oldalt. További info itt

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük