Daytona Lady Pilot GTX női motoros csizma tartósteszt
150 ezer kilométer – 5 év – tapasztalatait írom meg a Lady Pilot GTX-ről. Ezt már bátran nevezhetjük tartóstesztnek.
Read More150 ezer kilométer – 5 év – tapasztalatait írom meg a Lady Pilot GTX-ről. Ezt már bátran nevezhetjük tartóstesztnek.
Read MoreAz utóbbi hetek nem kimondottan a motortesztelésről szóltak nekem, már csak azért sem, mert az eltelt közös hónapok alatt olyan
Read MoreJúnius elején bejátszott egy kis kényszerpihenő, már ami a motorozást illeti, de a hónap közepétől felgyorsultak az események. Az ezres
Read MoreMindig szerettem volna egy kisebb motort a saját motorom mellé, amivel a hétköznapokban járhatok. A robogó nekem nem jött szóba,
Read MoreÖsszesen 10 év, nyolc hónap és 24 nap telt el azóta, hogy hivatalosan az enyém lett a Sikló, azaz a
Read MoreSzóval kezdjük az elején, de ne a kerék feltalálójával, mert neki is annyi ideje volt, hogy ráért volna a hiperhajtóművet
Read MoreETZ 251: az itthon forgalmazott legmodernebb szocialista motorkerékpár. A jó öreg 250-es ETZ utódja: 12V-os elektromos rendszer, elektronikus gyújtásrendszer, tárcsafék,
Read MoreA dolog úgy kezdődik, hogy vegyünk egy öreg, motornak kinéző, félig kosárból kandikáló kacatot, majd rakjuk össze.
Read More