Az új CB1000R és az Africa Twin Adventure Sports is bemutatkozott a milánói motorkiállításon
Még otthonosabban mozog terepen az X-ADV
A tavaly bemutatott X-ADV szabályosan letarolta a piacot – az értékesítés első nyolc hónapjában kereken 10 ezer példány kelt el belőle. A Honda szabadidő-motorja a robogók kimagasló használati értékét és a nagymotorok teljesítményét tudhatja magáénak, ehhez társul a lenyűgöző terepképesség, amit 2018-ra továbbfokoztak a mérnökök. Hogy a túrák mindig élvezetesek és biztonságosak legyenek, ezentúl alapfelszereltség a kipörgésgátló (HSTC) és a közvetlenebb váltásokat garantáló G-kapcsoló, és ezentúl 35 kW-os, A2-es jogosítvánnyal vezethető változatban is elérhető lesz a modell.
Megérkezett Európába az új GL1800 Gold Wing
A Milánói Motorkiállítás adott otthont a GL1800 Gold Wing európai premierjének is. A hosszú távú túrázás, a luxusszintű felszereltség és a páratlan minőség szimbóluma immáron negyven éve van jelen a piacon, s hogy továbbra is a mezőny legjobbja lehessen, utolsó porcikájáig áttervezték a Honda szakemberei. Az új generáció kisebb, könnyebb és agilisebb lett elődjénél, hathengeres boxermotorját pedig hengerenként négyszelepes, Unicam rendszerű hengerfejekkel, elektronikus gázmarkolattal és négyállású üzemmódkapcsolóval szerelték fel. Újdonság továbbá a kipörgésgátló, a hegymeneti asszisztens, a dupla lengőkaros első futómű és Pro-Arm lengőkarral társított, áttervezett alumíniumváz.
A Gold Wing az egyetlen sorozatgyártású motorkerékpár, amelyhez légzsákot kérhetnek a vásárlók, ahogy az alapfelszereltség részeként kínált Apple CarPlay is újdonság a motorok világában. A vadonatúj, harmadik generációs, extraként rendelhető DCT váltó – ötfokozatú elődjével szemben – hét fokozatot tartogat a pilótának, még inkább passzol tehát a Gold Wing világjáró személyiségéhez.
Továbbfejlődtek az NC család tagjai
A 2018-as modellévben már 35 kW-os, A2-es jogosítvánnyal vezethető változatban is elérhető lesz az NC750X, az NC750S és az Integra alkotta triumvirátus. További változás, hogy az NC750X-et és az Integrát 2018-tól alapáras kipörgésgátlóval (HSTC) szerelik fel, a motorelektronika pedig 900-zal magasabb fordulatszámon, 7500 f./percnél szabályoz le, így még nagyobb tartományban használható ki a teljesítmény.
Kis motorok nagy történettel – két koncepciót is hozott Milánóba a Honda
Az új szériamotorok mellett két koncepciómodellt is hozott Milánóba a Honda, s bizony mindkettőn a régi, ikonikus logó díszeleg. Egyikük a nagysikerű Monkey modern átirata, melyet a 125 cm3-es, vízszintesen beépített motor mellett LED-es világítás, Smart Key, fordított teleszkópvilla és a folyadékkristályos műszeregység tesz vonzóvá. A másik a klasszikus megjelenésű Super Cub 125C, amit nem más okkal hívott életre a gyártó, minthogy legördült a futószalagról az immáron 59 éves Super Cub modellcsalád 100 milliomodik (!) példánya.
Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik. Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé! Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book. |