A versenyabroncsok új generációja a Dunloptól
Ezáltal egy nagyon stabil futóperem jön létre, amely lehetővé teszi a motoros számára, hogy a versenypályára optimalizálja az abroncsát, az abroncsnyomás biztonságos csökkentésével. „Az innovatív NTEC rendszer második generációjának köszönhetően a motorosok versenykörülmények között lecsökkenthetik abroncsaikban a légnyomást, így a legjobb tapadást érhetik el” – mondta Sharon Antonaros, a Dunlop Motorcycle EMEA területéért felelős igazgatója.
„A versenypályán az abroncsnyomás akár 1,0 bárra is csökkenthető a hátsó abroncsban!” Az alacsonyabb gumiabroncs-nyomás szélesebb felfekvő futófelületet jelent, ami fokozottabb tapadást és úttartást eredményez.
A Dunlop új Multi-Tread Compound technológiája szintén szerepet kapott mindkét nagyteljesítményű abroncs esetében. A futófelület középvonalának keveréke a motorkerékpár függőleges helyzetében biztosítja a megfelelő fékezhetőséget, tapadást és stabilitást, míg az abroncs oldalának futókeveréke a nagyszerű tapadásról gondoskodik a kanyarokban.
A JointLess Belt (JLB) technológia fékezéskor egyenes nyomvonaltartást, nagy sebességnél pedig megfelelő stabilitást biztosít. „Teljesen új mellsőabroncs-szerkezetet fejlesztettünk ki, amelyben az övek és a karkasz által bezárt, gondosan megtervezett szögek az oldalfalak stabilitását szolgálják” – nyilatkozta Patrice Omont, a Dunlop motorkerékpár- és motorsport területért felelős kutatás-fejlesztési igazgatója. „A nagymértékben javuló irányíthatóság mellett, ez ideális a gyors kanyarvételhez, és a pontos nyomvonaltartáshoz, még a legextrémebb bedőlési szögek mellett is.”
Végül a Jointless Tread (JLT) sávtekercselési technológia lehetővé teszi, hogy többféle keverék kerüljön precízen elhelyezve a gumiabroncs szerkezetébe, így biztosítva a tartósságot, a kopásállóságot, a futófelület középvonalától a peremig terjedő rész tapadását, és a nagy sebességnél megmutatkozó abroncsstabilitásban jelentkező előnyöket.
„A KR106 és a KR108 prémium versenyabroncsok, melyeket kifejezetten a versenypályákra fejlesztettünk ki” – tette hozzá Antonaros úr. „Az új D212 GP Pro viszont amellett, hogy igazi versenyabroncs, közúton is legálisan használható, így lehetővé teszi, hogy a motoros a járművén közelítse meg a versenypályát. Mindkét modellt arra terveztük, hogy világszerte elsőként fussanak a célba, legyen szó akár profi, akár kedvtelésből folyó versenyekről.”
Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik. Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé! Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book. |
Rendelkezésre álló méretek:
KR106 |
Elülső |
120/70 R 17 TL |
125/65 R 17 TL |
KR108 |
Hátsó |
185/65 R 17 TL |
195/65 R 17 TL |
D212 GP Pro |
Elülső |
120/70 ZR 17 TL |
|
D212 GP Pro |
Hátsó |
190/55 ZR 17 TL |
200/55 ZR 17 TL |