KiemeltMotorokMotortesztek

A kicsi szorgos – Honda NSC110 Vision 2011 Teszt

honda NSC110 vision 19A legutóbbi élményem egy 50 cm3-es csodával való ingázás volt néhány halálközeli élménnyel fűszerezve, így némi kétkedéssel szálltam fel rá. A zsiráfról a hangya nyakába másztam.

Varadero után közvetlen vele folytatódott a tesztelés, tehát az agyamat konkrétan át kellett hangolni a robogó üzemmódra. Ránézésre hangyaképű a kicsi, konkrétan nekem Ant jutott az eszembe róla. Ovális buksi, két hosszúkás szarvacskával (tükör), egy jó nagy szemmel középen.

Alatta még a testén két hosszúkás lámpacsík, összességében egy kis vidám, de szolid megjelenésű járgány. Metálszürke, külső szabásra klasszikus robogó fazon, amolyan városi guriga kinézettel.

Műszerfala minimalista, de szépen, arányosan tervezett, középen összes kilométer, tetején üzemanyagtank állapot, körbe km/h. Kicsit nagyképűen 140-ig strigulázva, ha valaki ránéz, azért érezze, hogy nem csak olyan szimpla kis robogócska ám ő! Az index kézre áll, fékek, reflektorkapcsoló a helyén. Rámolós a kicsike, a gyújtáskapcsoló alatt, kétoldalt a szpoilerben találunk két pakolós zsebet meg egy táskaakasztót a lábhoz.

honda NSC110 vision 11

Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik.
Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé!
Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book.
5 lépés a motorozás felé ingyenes e-book

A bukó kényelmesen elfér az ülés alatt, a tankot is oda tették. A kerekei kellemesen nagyok, nem a picike robogókerekek, hanem az itteni utakra már életképes méret. A hátsó része az ülés alatt szépen húzott, áramvonalasított fazon, csücskös ülésvéggel és csúcsos lámpával, igazán kis kecses kapaszkodóval. Kipu jobb oldalt matt-fekete eleganciával alul. Kellemesen nem vinnyogós hang, inkább csak amolyan csöndes kis duruzsolás.

A kezdeti óvatosságomat a 110 cm3 lelkesedése azért felbátorította, a kicsi igen becsületesen kapkodja a kerekeit! Gond nélkül felgyorsul pik-pak 90-re, utána már kell a hátszél és a lejtő, de 116 km/órát is sikerült vele elérni. Egy könnyebb sofőrrel biztos megy többet is.

 

Nincs még vége, lapozz!

Motoros Védő Harang CsamShop motoros webáruház

Mina

Fotós, fényzsonglőr és a Csajokamotoron.hu tesztpilótája.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük