HírekMotorbemutatóMotorok

A Kawasaki 2024-ben feldobja az 500 köbcentis géposztályt

Az 1969-es legendás Mach III óta a “Kawasaki 500” modellnév világszerte izgalomba hozta és izgatja a motorosokat. A Kawasaki 2024-re egy Ninja 500-at és egy Z500-at is piacra dobott, hogy bekapcsolódjon az eladásokért folytatott küzdelembe a keményen harcolt közepes teljesítményű szektorban.

Az agresszív stílusú Z500-at egy új kéthengeres, vízhűtéses motor hajtja, amelyet Assist és Slipper kuplunggal szereltek fel. Az érzékeny erőforrás egy könnyű, rácsos vázban kapott helyet, amely megnyugtató kezelhetőséget és az A2-es jogosítvánnyal rendelkezők számára könnyű talajközelséget biztosít. A tapasztaltabb motorosok szívesen kihasználják majd az ügyes kanyarvétel és az azonnali lendület előnyeit a sportos hétvégi túrák során.

Az LCD-mérővel felszerelt 2024 Z500 egy Special Edition modellként is elérhető lesz, saját egyedi fényezéssel, valamint a motoros okostelefonja alatt elhelyezett, színes TFT-mérővel, amely a Kawasaki Rideology App legújabb verzióján keresztül a motoros okostelefonján és USB-C csatlakozóján keresztül történő információhoz való hozzáférést biztosít.

Az SE változat az adott piacnak megfelelően tartalmazhat füst stílusú műszerfalburkolatot, hűtőrácsot, ütközésgátlókat, a pilótaülés burkolatát, tankbetétet és térdmarkolópárnákat is. A valódi tartozékok tekintetében a Z500 tulajdonosa bőséges választékot élvezhet, beleértve a nagy szélvédőt (átlátszó vagy füstszínű), az ERGO-FIT magas ülést (+30 mm), a tankzsákot és a keréktárcsa szalagot.

A Kawasaki 2024-es kínálatában a Z-vel azonos, rácsos vázzal és vízhűtéses, kéthengeres, élénkítő motorral rendelkező, új Ninja 500 is szerepel. A Ninja 500 az új, agresszívebb Ninja család megjelenésében, szögletes felső motorházfedéllel és átfogó teljesítmény-stíluscsomaggal, megfelel az európai A2-es jogosítványra vonatkozó előírásoknak, így a tapasztalt motorosok körében is vonzóvá válik, akik a keskeny alvázra és a talajhoz való könnyű hozzáférésre, valamint a megnyugtató, alacsony sebességű manőverezőképességre vágynak, valódi sportteljesítmény mellett.

Kawasaki Z500 SE
Kawasaki Z500 SE

Az ERGO-FIT magas ülés felszerelésével az ülésmagasság 30 mm-rel növelhető, a többi eredeti tartozék széles választéka pedig lehetővé teszi a versenyzők számára, hogy igazán személyre szabott felszerelést hozzanak létre. Azok számára pedig, akik a Ninja 500 tulajdonosi élményét egyből a dobozból kivéve, megnövelt felszereltséggel szeretnék kezdeni, a Ninja 500 Special Edition egy olyan motor, amelyet nekik találtak ki. Az SE saját, egyedi színű grafikai kezeléssel ellátott, KIPASS kulcsnélküli gyújtást, valamint TFT-műszerfalat és USB-C csatlakozót is tartalmaz az alapfelszereltség részeként. A Z500 SE-hez hasonlóan ez is számos más alkatrészt tartalmazhat a specifikációban a piacnak megfelelően, többek között hűtőszekrény-védő vagy a pilótaülés borítását.

Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik.
Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé!
Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book.
5 lépés a motorozás felé ingyenes e-book

Az 500-as géposztályban 2024-ben itt az ideje, hogy kijelentést tegyen!

A 2024-es Z500 modellek színei a következők:

Z500

Szikrázófekete metálfényű/metálfényű matt grafénszürke (BK1)

Z500 SE

Candy Persimmon Red/Metallic Flat Spark Black/Metallic Matte Graphenesteel Gray (RD1)
Candy Lime Green/Metallic Spark Black/Metallic Matte Graphenesteel Gray (GN2)

A 2024-es Ninja 500 modellek színei a következők:

Ninja 500

Szikrafekete metálfényű/metálfényű sima nyers szürkekő (BK1)

Ninja 500 SE

Lime Green/Ebony (GN1)
Sötétszürke metálfényű matt/fekete szikrafekete/metálfényű holdporszürke (GY2)

Páros motoros karkötők a CsamShopban

NaNa

Motoros újságírói pályafutásomat 1995-ben kezdtem gyakornokként a Born to be Wild Motoros Magazin szerkesztőségében. 2000-ben államvizsgáztam a JATE BMI Kommunikáció és PR szakán. 2006-ban alapítottam meg a Csajokamotoron.hu oldalt. További info itt

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük