MotorbemutatóMotorok

A Honda szabadon engedte a CB4X Concept-et

honda cb4x eicma 2Zsinórban ötödször szolgált a Honda-újdonságok bemutatkozásának helyszínéül a márka Design Studiója a milánói motorkiállításon. Idén a CB4X Concept ünnepelte itt premierjét, újfent bizonyítva, hogy az EICMA milyen fontos a gyártó számára.

E különleges tanulmányt a „Minden nap élvezet” néven megismert fejlesztési filozófia mentén alkották meg a Honda szakemberei, olyan crossover motorkerékpárral örvendeztetve meg a bukósisakos közönséget, ami a gyorsasági és a túramotorok legnemesebb erényeit tudhatja magáénak.

Formatervét Valerio Aiello és fiatal tehetségek alkotta dizájncsapata vetette papírra, s nem egyebet tűztek ki célul, mint a jelenlegi kategóriahatárok kitapogatását és persze áthágását.

A lendületes, mindazonáltal kompakt CB4X a mindennapos, városi használatra termett gépek és a szerpentinezésre, illetve világjárásra is alkalmas modellek stílusjegyeit egyaránt magán hordozza, ebből fakad a kontraszt, ami oly egyedivé és látványossá teszi.

Klasszikus, soros, négyhengeres erőforrása azonnal magára vonzza a tekintetet, különösképpen, hogy a jellegzetes Honda-szárny díszíti. Elöl kissé púpos üzemanyagtartálya mint afféle támadni készülő kobra, úgy mered a világra, állítható szélvédője pedig tökéletesen belesimul az idomzatba.

Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik.
Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé!
Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book.
5 lépés a motorozás felé ingyenes e-book

honda cb4x eicma 1A nappali menetfénnyel kiegészített fényszóró gyémántként ékesíti az orr-részt, némi „szofisztikált agressziót” csempészve a CBX4 stílusába. Gyönyörű, alumínium segédváza kiemeli a rövid, elvékonyodó faridomot, a 17 colos első kerék pedig igazán precíz kanyarvételeket garantál.

A Honda CB4X egy ötlet, mely azért valósult meg, hogy a sportos pilótáknak se kelljen lemondania a pihentető, akár páros túrákról, bármerre is visz útjuk.

Nekem hogy tetszik ez a koncepció? Szerinted lenne rá kereslet, ha valóban sorozatgyártásra kerülne a sor?

Motoros Védő Harang CsamShop motoros webáruház

NaNa

Motoros újságírói pályafutásomat 1995-ben kezdtem gyakornokként a Born to be Wild Motoros Magazin szerkesztőségében. 2000-ben államvizsgáztam a JATE BMI Kommunikáció és PR szakán. 2006-ban alapítottam meg a Csajokamotoron.hu oldalt. További info itt

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük