A Harley-Davidson vezeti az eladási statisztikát a női vásárlók között
Bár konkrét számokat nem árult el, a Harley-Davidson állítása szerint a női motorvásárlók körében 62 százalékos részesedést ért el, ezzel az Egyesült Államokban a legnagyobb eladási adatokkal rendelkező gyártó lett a női vásárlók piacán.
A Harley-Davidson több motort értékesített nők körében, mint az egyéb motormárkák gyártói 2013-ban összesen. A városi motorkerékpár tulajdonosok közel 12 százalékát nők teszik ki, mely szám a Motorkerékpár Gyártók Tanácsának becslése szerint az évtized végére 35 százalékra is emelkedhet.
A Harley-Davidson megbízásából a Kelton, nemzetközi közvélemény kutató cég által a közelmúltban készített tanulmány szerint a női motorosok kétszer boldogabbnak érzik magukat (a motoros nők 37 százaléka, ellentétben a nem motorozók 16 százalékával), és több mint harmaduk (34 százalékuk) számolt be arról, hogy kevesebb a stressz az életükben, mióta motorozni kezdtek.
Továbbá tény az is, hogy négyszer többen érzik magukat szexisebbnek (a motoros nők 27 százaléka, a nem motorosok 7 százalékával szemben), és közel kétszer annyian érzik magukat magabiztosabbnak (35 százalék a nem motorozók 18 százalékával ellentétben).
Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik. Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé! Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book. |
„Nők ezrei érzik úgy, hogy ha hogy Harley nyergében motoroznak, könnyebben lehetnek kitartók, szabadok és magabiztosak, és a motorozással ezeket a tulajdonságokat új szintre tudják emelni.” – mondta Claudia Garber, a Harley-Davidson értékesítési igazgatója. „A kutatás megmutatta azt is, hogy a motorozás pozitív hatással van a nőkre, így mindenkit, aki a motorozásról még csak álmodik, arra ösztönzünk, hogy bátran vágjon bele és induljon útnak.”
„Az utóbbi két évtizedben követtem a nők és a motorozás kapcsolatát, és arra jutottam, hogy az egyik ok, hogy a Harley-Davidson oroszlánrészt vesz ki a női motorosok elterjedésében az, hogy támogatja, segíti őket, és azon fáradozik, hogy könnyebben elérjék álmaikat. A Harley az egyetlen olyan motorkerékpár gyártó, mely külön részleget tart fenn nők részére, ami kimondottan a női motorosokat célozza meg.” – folytatta Claudia.
A női motoros részleg nem az egyetlen dolog, mellyel a Harley a nők felé fordul. A kereskedésekben kimondottan a női vásárlók számára alakítottak ki üzletrészeket, ahol kihangsúlyozzák a nők és a motorozás kapcsolatát, ezzel is vonzóbbá téve számukra a márkát.
Itt a női motorosok minden kiegészítőt megtalálhatnak, melyre szükségük lehet a motorozás során. A cég internetes oldalán speciálisan nők számára kialakított szekciót is üzemeltet, mely arra szolgál, hogy megmutassa a nőknek, hogyan lehetnek Harley-Davidson tulajdonosok, hogyan válhatnak igazi motorossá. Ez az üzletpolitika az utóbbi évtizedben sikeres és jól bevált.