Hírek

2023 szeptember 1-től nő a gyorshajtás büntetési tétele

2023 szeptember 1-től nyőnek a gyorshajtás büntetési tételeiA Magyar Közlöny augusztus 14-én kiadott, -ában részletesen elolvashatkjuk, hogyan változnak az egyesbüntetési tételek a közlekedési szabálysértések esetén. Elárulok egy titkot: nem fogunk kevesebbet fizetni.

Májusban körbesöpört a közösségi médián a hír, hogy hamarosan szabályozni fogják a gyorshajtásokat. Íme, meg is érkezett a Magyar Közlöny augusztus 14-i száma, amelyben nem csak a gyorshajtást,hanem több más szabálysértés díjtételét szabályozzák.

Az egyes közlekedési szabálysértések miatt alkalmazandó szabálysértési pénzbírság, illetve helyszíni bírság kötelező mértékéről, valamint a szabálysértésekről, a szabálysértési eljárásról és a szabálysértési nyilvántartási rendszerről szóló 2012. évi II. törvénnyel összefüggő egyes kormányrendeletek módosításáról szóló 63/2012. (IV. 2.) Korm. rendelet

2023 szeptember 1-től nyőnek a gyorshajtás büntetési tételei

Ki mit hallott/tud erről a szigorított gyorshajtós törvényről?

Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik.
Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé!
Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book.
5 lépés a motorozás felé ingyenes e-book

A megengedett legnagyobb sebesség túllépésének mértéke km/ó-ban és a bírság összege Ft-ban

  • 15 km/óra felett 25 km/óráig 39 000 Ft
  • 25 km/óra felett 35 km/óráig 58 500 Ft
  • 35 km/óra felett 45 km/óráig 78 000 Ft
  • 45 km/óra felett 55 km/óráig 117 000 Ft
  • 55 km/óra felett 65 km/óráig 169 000 Ft
  • 65 km/óra felett 75 km/óráig 260 000 Ft
  • 75 km/óra felett 390 000 Ft

Eddig sem érte meg a megengedett sebességnél gyorsabban hajtani, de ahogy az infláció a büntetési tételeket is elérte, ezentúl érdemes lesz még jobban figyelni a megfelelő sebesség megtartáára.

A Magyar Közlöny aktuális számait itt tudod elolvasni.

Címlapkép: andriiborodai

NaNa

Motoros újságírói pályafutásomat 1995-ben kezdtem gyakornokként a Born to be Wild Motoros Magazin szerkesztőségében. 2000-ben államvizsgáztam a JATE BMI Kommunikáció és PR szakán. 2006-ban alapítottam meg a Csajokamotoron.hu oldalt. További info itt

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük