2019-ben ezt gondoljátok a Csajokamotoron.hu-ról
Március 15 volt a határideje a kérdőívünknek, amiben a véleményeteket kértük a Csajokamotoron.hu oldalról. Az is kiderül, hogy a 301 kitöltő közül ki az a 3 szerencsés, aki az 5000 Ft-os vásárlási utalványt nyerte.
Sok minden változott a legutóbbi kérdőívünk óta, ezért is volt szükség rá, hogy ismét megkérdezzük az olvasókat. Változott a gazdasági helyzet, és többek között a csajok a motoron oldalnak is köszönhetően változott a nők hozzáállása is a motorozáshoz.
Ahogy az amerikai elemzésből is kiderült, a nők száma a motorosok között csaknem 20%-kal nőtt az elmúlt időszakban. Ilyen magyar adattal egyelőre nem tudok szolgálni, de elég beszédes az is, hogy a válaszadóink 54,5%-a kevesebb, mint egy éve motorozik. Bár ez nem reprezentatív felmérés, ebből a számból azért nyugodtan következtethetünk arra, hogy ugrásszerűen megnő a női motorosok száma Magyarországon is.
Ami számunkra fontos információ volt, és a saját tapasztalatainkat is megerősítette, hogy a válaszadóink nagy része, az összes válaszadó 71,1% közösségi oldalon (ez nyilván elsősorban a Facebookot jelenti) találkozott először a Csajokamotoron.hu oldallal. Ezt követik a keresőkből érkező új olvasók (56,8%), majd a rendezvények (40%), ami nem csoda, hiszen az utóbbi időben nem voltunk nagy rendezvényeken mióta a motorkiállítás elmaradt.
Arra a kérdésre, hogy “Milyen problémára kerestél megoldást, amikor rátaláltál a Csajokamotoron.hu-ra?” a válaszok a következőképpen alakultak: Az összes válaszadó 67,1%-a motoros társakat keresett, mikor megtalált minket. 53,2% motoros csajos képeket keresett – ez az eredmény csak azért furcsa, mert a válaszadók 96%-a nő. De persze megerőséítésként mindig jó lehet vagány motoros nőket nézegetni.
A válaszadók 52,2%-a motoros iskolát keresett, mikor ránk bukkant, és csak ezután jönnek azok, akik motoros programokról kerestek információt (49%) és akik női motoros ruhára vadásztak a neten (46%), mikor eléjük kerül ez az oldal.