fbpx

Xtreme Tuning Fest 3

A teljesen megújult boxutcában luxusautók, pályaautók, versenymotorok, rallyautók és drift autók között sétálgatva még az idő is szebbnek tűnt.

2008. augusztus 9-én nem Forma 1-es autóktól, hanem bivaly erős motoroktól, valamint az ország és Közép-Európa legszebb és leggyorsabb gyorsulási autóitól, dragstereitől volt hangos a Hungaroring. A 2008-as Gyorsulási OB idei 4. futamára, illetve az ezzel egybekötött Xtreme Tuning Fest 3-ra most is rengetegen voltak kíváncsiak.

A rendezvényre látogatóknak nem szegte kedvét a reggeli komor időjárás, hiszen a teljesen megújult boxutcában luxusautók, pályaautók, versenymotorok, rallyautók és drift autók között sétálgatva még az idő is szebbnek tűnt. A rendezők azonban nem érték be ennyivel. Igen széles skálán mozgott a felvonultatott gépjárműpark, hiszen a legfrissebb tuningcsodák mellett oldtimer motorok és autók is helyet kaptak a felső depóban.

 

Igazi családi nap volt ez, hiszen a kicsik (és apukáik) kitűnően elszórakoztak az RC autóknak épített drift pályán, valamint az Expressz szimulátor bajnokságán. Az anyukák komótosan sétálgattak a boxutcában és talán épp azon gondolkodtak, hogy egy Skyline-ban, egy Maseratiban, egy Ferrariban vagy esetleg egy Hybrid Lexusban néznének-e ki jobban. A nagyszülők pedig felidézhették ifjúságuk elfeledettnek hitt emlékeit, amikor megálltak egy régi Ford Mustang vagy Wartburg mellett…

A Gyorsulási Versenyre nevezők egy egy Formula 1-es magazinnal gazdagodtak, és minden 50. rajthoz álló páros meghívást kapott Kasza Tibor első koncertjére, a hybridauto.hu jóvoltából. Az alsó depóban a DCS Szlalom-drift Bajnokságán bárki kipróbálhatta, hogy nem is olyan könnyű dolog a drift. Az amatőrök illetve az IMI Team gumifüstölő showja után azonban drifterek mutatták meg mindenkinek azt, hogy milyen az igazi keresztbe csúszás. Azt hiszem nem túlzok, ha azt mondom, hogy a nézők szinte őrjöngtek a keresztbe csúszások láttán.

A motoros futamok után sikerült pár szót váltanom Matusik Andreával, aki nem csak szőke hajával, hanem küzdeni akarásával és teljesítményével is kitűnik a motoros férfiak közül.

CAG: Milyen régre nyúlik vissza a gyorsulás iránti rajongásod?

Matusik Andrea: Ez a szerelem már elég régi. Kunmadarason kezdtem el gyorsulni, hatodik éve van már licencem, de idén indultam először gyorsulási versenyen.

CAG: Van valamilyen álom? Egy pálya vagy egy kategória?

Matusik Andrea: Most jelenleg Moditwinben indulok és Street 400-ban, csak sajnos az a motorom most nem volt jó. A legnagyobb álmom természetesen a nagy gépek, a Competition kategória lenne, hogy ott indulhassak és leverjek mindenkit. A magyarok mondjuk nagyon jók, így elég lenne őket legyőzni. Szeretnék majd külföldi versenyeken is indulni.

CAG: Ha nem két kerék, hanem négy, akkor milyen márka mellett teszed le a voksod?

Matusik Andrea: A jó autókat szeretem. BMW és Subaru.

CAG: Ha a lányod motorozni szeretne, akkor támogatnád ebben?

Matusik Andrea: Mindenképpen, sőt szeretném, ha majd versenyre is menne.

CAG: Mennyire fér össze a versenyzéssel a családalapítás gondolata?

Matusik Andrea: Nehezen egyeztethető össze, de én úgy érzem most megtaláltam a páromat. Apukája a csapattársam, ő pedig támogat engem mindenben.

CAG: Ezek után kíváncsi lennék arra, hogy az esti beszélgetések vajon miről szólnak?

Matusik Andrea: (nevet) Elsősorban arról, hogy mit kell még tuningolni a motoromon…

Legközelebb a vagány dragbike-os csajokkal augusztus 30-án a pécs-pogányi-, majd szeptember 27-én a kiskunlacházi repülőtéren találkozhatunk.

NaNa

NaNa

Motoros újságírói pályafutásomat 1995-ben kezdtem gyakornokként a Born to be Wild Motoros Magazin szerkesztőségében. 2000-ben államvizsgáztam a JATE BMI Kommunikáció és PR szakán, diplomamunkámat "A Magyarországon kapható motorkerékpármárkák image és a vásárlói attitűdök" címmel írtam. 2006-ban alapítottam meg a Csajokamotoron.hu oldalt. További info itt

0 0 vote
A cikk értékelése
Subscribe
Visszajelzés
guest
0 hozzászólás
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x