fbpx

Univerzális tanktáskarendszer

A Kappa új tanktáskarendszere, a Tanky egyszerűbbé teszi a motorosok életét.

Már egy kisebb – akár csak a munkahelyig tartó – gurulás előtt is komoly fejtörést okozhat a motorosnak az örök kérdés: mibe pakoljak? Ilyenkor általában helyet kell találni egy üveg víznek, pár szendvicsnek, esetleg egy pólónak vagy pulóvernek. Ekkor három lehetőségünk van: pakolhatunk egy egyszerű hátizsákba, hátsó dobozba, vagy tanktáskába.

A fent említett három darab közül a mindennapok motorosa legtöbbször a tanktáskát választja, amit mágneses fülek rögzítenek a tankhoz. A mágneses rögzítésből adódóan a táskát eddig csak a fémtankos motorokon lehetett használni, ráadásul a mágnesek alá szoruló apró porszemcsék és kosz hosszú távon lemattították, összekarcolták a tankot. A műanyag tankos motorok tulajdonosai pedig eddig vagy házilag barkácsolták át a tanktáskát, vagy maradtak a jó öreg hátizsáknál, mint olcsó megoldásnál.

A Kappa azonban új Tanky névre keresztelt tanktáska rendszerével igyekszik megoldást kínálni minden eddigi tanktáska problémára. Többé nem kell sem a benzintartály anyagával, sem bonyolult szíjazással foglalkozni. Egyszerűen és gyorsan használható.

A Tanky egy speciális, motortípushoz illő alaplapból és magából a tanktáskából áll. Az alaplap két szíjjal rögzíthető a villanyakhoz és a vázhoz, pontosan illeszkedik a tank formájához, anyagának köszönhetően nem karcolja össze a festést és nem mozdul el a helyéről, s természetesen van rajta egy nyílás a tanksapkához. Az alaplapnak köszönhetően nem kell a tanktáska minden egyes levételekor szíjakkal és pántokkal bíbelődni, a megfelelő táska egyszerűen és gyorsan, patentek és cipzár segítségével rögzíthető.

A Kappa Tanky rendszer egyelőre kilenc típushoz érhető el: BMW F 800 GS és R 1200 GS, Ducati Monster 696, 796 és 1100, Honda CBR1000RR és FR1200F, Yamaha FZ1 és FZ1 Fazer.

NaNa

NaNa

Motoros újságírói pályafutásomat 1995-ben kezdtem gyakornokként a Born to be Wild Motoros Magazin szerkesztőségében. 2000-ben államvizsgáztam a JATE BMI Kommunikáció és PR szakán, diplomamunkámat "A Magyarországon kapható motorkerékpármárkák image és a vásárlói attitűdök" címmel írtam. 2006-ban alapítottam meg a Csajokamotoron.hu oldalt. További info itt

0 0 vote
A cikk értékelése
Subscribe
Visszajelzés
guest
0 hozzászólás
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x