Hírek

Újra lesz Pannónia

pancsi 03Még 2002-ben fogott össze egy maroknyi Pannónia-rajongó, akiknek köszönhetően létrejött egy vállalkozás, amely a márka újraélesztését és az új modell kifejlesztését tűzte ki célul. Ennek nyomán a részletes piackutatást és a több évi kutató-fejlesztő munkát követően még az idén megkezdődik az új Pannóniák értékesítése.

 

1954 februárjában megjelent az első híradás az új, 250-es kísérleti Csepelekről, és az őszi Párizsi Szalon közönsége már megcsodálhatta az ezek alapján készült Pannóniákat. 21 évvel később, 1975-ben az utolsó hazai gyártású motorkerékpár gördült le a csepeli gyártósorról – és ezzel egy legenda véget ért. De nem örökre. Úgy néz ki, ősszel bemutatják az új modell prototípusát.

„Több, mint három évtizedes szünet után újra beindul a hazai motorkerékpár-gyártás Magyarországon” – jelentette be Mázló Imre, a Pannónia Motors Magyarország vezetője, aki hozzátette: „Ezzel egy új fejezet kezdődik a hazai járműgyártás történetében, amelynek eredményeképp újra a piacra kerül a legendás Pannónia márka.”

Magyarországon 1975-ben a csepeli gyár bezárásával szűnt meg a Pannónia motorkerékpárok gyártása és forgalmazása. A márka iránt azonban töretlen volt az érdeklődés a hosszú szünet ellenére is. „Elérkezettnek látjuk az időt arra, hogy az új modellt bemutassuk a nagyközönség számára is” – érvelt Mázló Imre. A bejelentéssel egy időben megkezdődik a márkaképviseleti rendszer kiépítése is, így nemsokára az érdeklődők az ország több pontján is megtekinthetik és kipróbálhatják az új kétkerekűeket.

Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik.
Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé!
Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book.
5 lépés a motorozás felé ingyenes e-book

A Pannónia TL 2007 modellt – amely első blikre megszólalásig hasonlít a Harley-Davidson V-Rodhoz, vagy inkább a Hyosung Aquilához – négy színben forgalmazzák majd. A járgány motorja négyütemű 234 köbcentis, a legnagyobb teljesítménye 18,5 lóerő. Azaz továbbra sem a száguldásról, inkább hangulatos suhanásról lehet szó.

pancsi 01pancsi 02

NaNa

Motoros újságírói pályafutásomat 1995-ben kezdtem gyakornokként a Born to be Wild Motoros Magazin szerkesztőségében. 2000-ben államvizsgáztam a JATE BMI Kommunikáció és PR szakán. 2006-ban alapítottam meg a Csajokamotoron.hu oldalt. További info itt

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük