Új túragumiabroncs a Dunloptól
A Dunlop egy új technológiával készülő, klasszikus motorkerékpárokhoz való túragumiabroncsot vezet be a piacra.
A Dunlop bejelentette, hogy az új StreetSmart bevezetésével megújítja és kiszélesíti jelenlegi túra kategóriás motorkerékpár-abroncs kategóriáját.
Az új abroncsok egyedi kialakításának köszönhetően, klasszikus motorkerékpárokra is felszerelhető, és ezzel egy olyan piacot céloz meg, amely Európában évről évre növekszik. Az Arrowmax GT501 diagonál túraabroncs továbbfejlesztett változataként létrehozott StreetSmart az Arrowmax D103 abroncsot is kiváltja.
Az új gumiabroncs a sikeres dizájnt további értékekkel gazdagítja: a legújabb technológiát képviselő köpenyanyagokkal és futókeverékkel. Mindezek – ebben a piaci szegmensben általánosnak nem nevezhető módon – sokkal jobb kezelhetőséget, és kivételes kényelmet biztosítanak. A gumiabroncs a hideg, nedves körülmények között is fokozott tapadást biztosító szilika-futókeverékek új generációját képviseli.
Technológiai szempontból a StreetSmart új profillal és felépítéssel rukkol elő. Az elődökkel összehasonlítva 25%-ot is elérő összes súlycsökkenés, nagyban hozzájárul a kezelhetőség és a komfortszint növeléséhez. A nagyobb futófelületi csatornák fokozott nedves tapadást garantálnak.
Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik. Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé! Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book. |
A nagyobb futásteljesítmény eléréséhez a StreetSmart hátsó abroncs felépítésére egy mélyebb futófelületi csatornakialakítás jellemző, és a jobb kopásállóság érdekében pedig mind a mellső, mind a hátsó abroncs S-görbét mintázó futófelületi csatornákkal rendelkezik.
A képet a mellső gumiabroncs esetében a folyamatos lefutású középvonali csatornák teszik teljessé, amelyek fokozott nedves tapadást és jobb irányíthatóságot biztosítanak.
A StreetSmart nem csupán jó néhány technológiai újdonságot testesít meg, hanem a formatervezése is a legújabb, számítógépes modellezési eszközök segítségével történt.
Az új technológia lehetővé teszi a fejlesztők számára, hogy a felfújt gumiabroncs alakja majdnem megegyezzen a fel nem fújt abroncséval, és így jelentősen csökkenthető legyen a karkasz általános igénybevétele. A StreetSmart kialakítása a minél tökéletesebb futófelületi nyomáseloszlást szolgálja, miközben az elődeihez képest 16%-kal csökkenti azt.
Egy olyan abroncsot alkottak tervezői, amely a legújabb fejlesztéseket testesíti meg egy klasszikus formában, hogy megfeleljen az európai motorkerékpárosok többsége által támasztott egyedi igényeknek. A StreetSmart már január 1-jétől a vásárlók rendelkezésére áll.