Sikeres volt az INTERMOT első téli kiadása
A december 5-8. között Kölnben megrendezett INTERMOT 2024 új irányt jelentett a vásár számára, amelyet ezentúl évente rendeznek meg. A 125 köbcentiméteres motoroknak szentelt különkiadás a Boulevardon, a CREATOR LOUNGE, amely a fiatal motoros szcéna központi találkozóhelyévé vált, és a gyártók számos németországi premierje révén a vásár idei kiadása új korszakot nyitott a motorkiállítások élményfaktorában.
Ez volt az első alkalom, hogy ez a hagyományos motorkerékpár és robogó seregszemle decemberben nyitotta meg kapuit. A látogatók széleskörűen éltek a lehetőséggel, hogy Kölnben első kézből megismerhessék a következő szezon legújabb modelljeit és trendjeit. Az INTERMOT mintegy 50 000 négyzetméteren a motorkerékpár-ipar legnagyobb németországi kirakatává változtatta a kölni vásárterületet.
A BMW Motorrad, Ducati, Honda, Kawasaki, Royal Enfield, Suzuki, Sym, Triumph, Yamaha, Zero Motorcycles és más gyártók megjelenésével az INTERMOT a német piac több mint 70 százalékát fedte le a téli debütáló kiadásán.
Oliver Frese, a Koelnmesse GmbH operatív igazgatója elégedett volt az eredményekkel:
„A látogatók idei visszajelzései mutatják, hogy az INTERMOT-ban milyen hatalmas potenciál rejlik. A kölni az egyik legnagyobb nemzetközi vásárváros, amely egyedülálló, Németországon túlmutató vonzáskörzettel rendelkezik. Az iparág az INTERMOT-ot választotta platformnak, hogy újdonságait először mutassa be a német közönségnek. Számunkra ez egyértelmű jelzés, amely a vásár jelentőségét más rendezvények viszonylatában is alátámasztja”.
„Európa legfontosabb motorkerékpár-piacaként Németországnak szüksége van egy olyan erős vezető ágazati rendezvényre, mint az INTERMOT. Ezzel az új koncepcióval bebizonyítottuk, hogy jó irányt vettünk a jövőre nézve” – mondta Reiner Brendicke, az INTERMOT koncepcionális szponzoraként működő Német Motorkerékpár-ipari Szövetség (IVM) ügyvezető igazgatója.
A CREATOR LOUNGE a helyszín hotspotjaként szolgált
A motorkerékpár-rajongók fiatal generációja döntő szerepet játszott abban, hogy az INTERMOT idén új lendületet kapott. Az alkotói és influencer marketing kiterjesztésével a szervezőknek sikerült megszólítaniuk a digitálisan tájékozott fiatal közösséget. A rendezvény négy napja alatt 85 alkotó, akiknek csak az Instagramon összesen 20 millió követője volt, számottevő számban számoltak be az eseményről a csatornáikon.
Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik. Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé! Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book. |
Kölnben óriási lelkesedéssel fogadták őket. Emellett a rajongók személyesen is találkozhattak kedvenc alkotóikkal a 8-as csarnokban a bigFM által működtetett CREATOR LOUNGE-ban, ahol szelfiket készíthettek és a közösségi média sztárjaival beszélgethettek közös szenvedélyükről. A vásár harmadik napján megrendezett Creator Day volt az egyik különleges esemény. Ez a fiatal motoros szcéna számos híres nevét vonzotta, köztük @kuhlewu, @davidbostunt, @ollistuntbuddy, @sophiacalate és @seaky.
KICK STARTER: a 125cc világának bemutatása
A fritz-kola által támogatott különleges KICK STARTER 125cc esemény is élénk tömeget vonzott. A kiállítási csarnokok közötti körúton, központi helyen rendezett rendezvény különösen népszerűnek bizonyult a kezdő motorosok körében. Az e-scooterektől kezdve a naked bike-okon át a 125 köbcentis enduro modellekig mintegy 50 különböző gyártó legújabb 125 köbcentis modellje volt kiállítva, lelkesedést keltve a motorozás világába belépni vágyó újoncok körében. Amellett, hogy a látogatóknak lehetőségük nyílt arra, hogy felüljenek álmaik motorjára, szakértői tanácsokat is kaphattak a jogosítványokkal kapcsolatban.
A motorkerékpárok iránti szenvedély újragondolása
A fiatalabb motoros generációnak szóló tevékenységek mellett, mint például a CREATOR LOUNGE és a KICK STARTER 125cc, az INTERMOT a gyártók erőteljes támogatásának köszönhetően a motorsportra is különös hangsúlyt fektetett. A szerelőkkel és a versenysztárokkal való találkozók a vásár egy részét a versenyszezonon kívüli egyetlen paddock-showvá alakították.
Mindezek tetejébe az INTERMOT LIVE powered by Bering színpad ideális helyszín volt az élő beszélgetésekhez, amelyek a lóerőtől és a benzintől kezdve a divaton át a kalandokig mindenről szóltak. A jövőre nézve az INTERMOT továbbra is azt a célt követi, hogy minden motorrajongónak lehetőséget adjon arra, hogy személyesen is megtapasztalhassa a motorozás varázsát.
„Az idei kiadás lefektette az alapot, amelyre építkezni fogunk. Természetesen még mindig van lehetőség a további fejlődésre – akár több tematikus terület hozzáadásával, akár a kiegészítők szegmensében való erősebb jelenléttel. Célul kell kitűznünk, hogy 2025-ig legalább egy újabb kiállítási csarnokkal bővüljünk. Partnereinkkel együttműködve szeretnénk megvalósítani ezt a célt, és még sikeresebbé tenni a kiállítást a piac minden résztvevője számára” – jelentette ki Frese.
Az INTERMOT 2024-en mintegy 300 márka vett részt. Összesen mintegy 90 000 látogató érkezett Kölnbe.
Az INTERMOT következő kiadása 2025. december 4. és 7. között kerül megrendezésre Kölnben.