fbpx

Péva

Már nagylány koromban is vonzott a két kerék. Lehet, akkor még azért mert autóról álmodni sem mertem.

Mondhatni bejött az érzés! Mindig nyughatatlan, másoktól eltérő szerettem volna lenni. Kezdtem Verhovinával, majd Simson, mindenféle formájában. 125-ös MZ, csak hamar el kellet válnunk egymástól, mert még jogsim nem volt rá.

Eljött az idő, amikor a gyerek, a férj, a család volt a fontos, így kissé lecsillapodva a felejtés homályába süppedt a motor. Aztán 6 éve, mikor már nem volt semmi akadály újra kezdeni, vettem egy 250-es Eliminátort. Iziben le is tettem a korlátlan jogsit minden gond nélkül. Egy évre rá volt egy balesetem, de nem vette kedvem. A motor rapigyomra tört, így beújítottam egy 535-ös Viragot, amivel bokától csípőig begipszelve bejártuk a horvát tengerpartot.

Péva profiljaTavaly ősz óta Hondám van, és Ő az igazi!!! 750-es Shadow. Az idén már nyüvöm a 7 ezredik kilométert. Ja, és ma már a fiammal motorozunk a csapatunkkal.

Ennyi röviden. Köszi a lehetőséget, hogy elmondhattam kis történetemet.

Üdv, és SZÉLES UTAT minden motorosnak!!!

Ajánlom másoknak is

Irj cikket a Csajok a motoron oldalra!

NaNa

NaNa

Motoros újságírói pályafutásomat 1995-ben kezdtem gyakornokként a Born to be Wild Motoros Magazin szerkesztőségében. 2000-ben államvizsgáztam a JATE BMI Kommunikáció és PR szakán, diplomamunkámat "A Magyarországon kapható motorkerékpármárkák image és a vásárlói attitűdök" címmel írtam. 2006-ban alapítottam meg a Csajokamotoron.hu oldalt. További info itt

0 0 votes
A cikk értékelése

Subscribe
Visszajelzés
guest
0 hozzászólás
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x