Milánóban debütáltak a Harley-Davidson vadonatúj, 2020-as erőgépei
Az erő, a teljesítmény és a stílus új korát tárta a nagyközönség elé a Harley-Davidson Milánóban az EICMA kiállításon. Bemutatkoztak az új 2020-as Harley-Davidson Adventure és Streetfighter modellek, amelyeket a vadonatúj Revolution Max motorblokkok hajtják.
A Harley-Davidson, amely első alkalommal vesz részt nyilvánosan a milánói EICMA kiállításon, egy vadonatúj középsúlyú platformmal állt a közönség elé, és információkat fedett fel a Harley-Davidson legújabb V-Twin motorblokkját, a Revolution Maxot illetően.
A vadonatúj, 60 fokos hengerszögű nagy teljesítményű V-Twin motorblokkot a Harley-Davidson motorkerékpárok egy új családja számára tervezték, amelyek két különböző modellben öltenek testet: az 1250 cm3-es az új Harley-Davidson Pan America, a 975 cm3-es pedig a Harley-Davidson Bronx 975 formájában.
Harley-Davidson Pan America
A Harley-Davidson Pan America egy vadonatúj, fejlett adventure touring motorkerékpár a tábortűz, kalandvágy és vagányság tökéletes elegye. A Pan America 1250 modellt, ezt a minden akadályt leküzdő kétkerekűt, amelyen minden szükséges eszköz megtalálható, az ismeretlen felfedezésének öröme hajtja.
Még több kép a galériában
Az új Pan America 1250 motort a vadonatúj folyadékhűtéses Revolution® Max motorblokk hajtja. A számos új Harley-Davidson modell meghajtását biztosító Revolution Max motorblokkot a rugalmas teljesítményt szem előtt tartva tervezték, amely széles teljesítménysávjával magas fordulatszámú energiát biztosít.
Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik. Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé! Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book. |
Minimális súlya mellett a lehető legnagyobb teljesítmény leadására képes Revolution Max szűk meghajtási profilt kínálva a váz központi elemét képezi, elősegítve a tömeg központosítását és a motorkerékpár könnyű kezelhetőségét.
A könnyű hajtásláncot egy belső stabilizátorral látták el, amely kioltja a hajtómű elsődleges rezgését, így növeli a motoros kényelmét és emeli a jármű élettartamát.
Formatervezése merész és körvonalazott, klasszikus és mégis modern, erős, ugyanakkor sudár – megelőlegezve a Harley-Davidson teljesítmény és stílus közti összefonódásának következő szintjét.
A Revolution Max 1250 motorblokk teljesítménycélok
- 1250 cm3-es hengerűrtartalom
- Több mint 145 lóerő
- Több mint 122 Nm (90 lábfont) forgatónyomaték