Megvannak a Triumph TE-1 projekt végleges prototípusának tesztelési eredményei
Hivatalosan is lezárult a Triumph TE-1 elektromos fejlesztési projekt. A prototípus végső teszteredményei is nyilvánosságra kerültek, amelyek meghaladják a projekt célkitűzéseit, és bizonyítják ennek az egyedülálló együttműködésnek a hihetetlen sikerét.
A TE-1 jelentősen meghaladja a ma kapható egyenértékű elektromos motorkerékpárok valós hatótávolságát, az éles tesztek és a hivatalos előrejelzések alapján 161 km / 100 mérföldes hatótávolsággal, ami kategóriaelső. A 130 kW (177PS / 175bhp) csúcsteljesítmény hihetetlen gyorsulást biztosít: 3,6 másodperc alatt gyorsul 0-100 km/órára, és kiemelkedő 6,2 másodperc alatt 0-100 km/órára, ami a ma kapható egyenértékű elektromos motorkerékpároknál gyorsabb, 20 perces töltési idővel (0-80%) párosul.
A 220 kg-os súlyával a motor akár 25%-kal könnyebb, mint a hasonló elektromos motorkerékpárok, ami osztályelső teljesítmény-tömeg arányt biztosít.
A Triumph Motorcycles, a Williams Advanced Engineering, az Integral Powertrain Ltd. és a Warwicki Egyetem WMG csoportja közötti egyedülálló együttműködés, amelyet az Innovate UK-n keresztül az Office for Zero Emission Vehicles finanszírozott, azért jött létre, hogy úttörő fejlesztéseket hozzon létre az elektromos motorkerékpárok speciális mérnöki tervezésében és az innovatív integrált technológiai tervezésben.
Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik. Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé! Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book. |
A kiterjedt éles tesztelési program, amely a motor teljesítményének számos értékelését tartalmazta a országúton és a versenypályán egyaránt, létfontosságú iránymutatást adott a TE-1 prototípus bemutatójármű végleges beállításához és kalibrálásához, amely mostanra elérte valamennyi célját és célkitűzését.
A Triumph TE-1 elektromos motorkerékpár projekt elkészült prototípus formájában is
A 4. fázis hivatalos lezárultával a Triumph TE-1 projekt éles tesztelési szakaszában a prototípus bemutató meghaladta a várakozásokat. Hihetetlen eredményeket ért el, teljesítve a projekt összes célkitűzését. Az elektromos motorkerékpárok fejlesztésének és innovációjának felgyorsításával új szabványokat állítva fel az ágazatban, beleértve a végleges akkumulátor teljesítményt és a hatótávolságot.
A projekt során kifejlesztett szakértelem és képességek mostantól megnyitják az utat a Triumph Motorcycles izgalmas elektromos jövője előtt.
Kategóriavezető 161km / 100 mérföldes hatótávolság
A Triumph TE-1 prototípus a ma kapható egyenértékű elektromos motorkerékpárok valós hatótávolságát meghaladva a Williams TE-1 projektben kifejlesztett akkumulátorának energiakapacitása tekintetében a projekt összes célját elérte, a hivatalos tesztek és előrejelzések alapján hihetetlen 161 km / 100 mérföldes hatótávolsággal.
A TE-1 esetében sikeresen megvalósult a regeneratív fékezés, de további optimalizálási lehetőségek, valamint a motor-generátor egység és a sebességváltó nagyobb hatékonysága még tovább javíthatja a hatótávolságot a Triumph elektromos motorkerékpárok jövője szempontjából.
Megváltoztató 20 perces töltési idő
A Triumph TE-1 projekt részeként, a Williams Advanced Engineering (WAE) céggel együttműködve kifejlesztett akkumulátor- és töltési technológiák fejlesztésének eredményeképpen a 20 perces (0-80%-os) töltési idővel sikerült elérni az Innovate UK, a kormány kutatási és innovációs ügynöksége által kitűzött ambiciózus célokat, amely támogatja a vállalkozások által irányított K+F finanszírozást és az Egyesült Királyság üzleti növekedését.
„A WAE örömmel vesz részt ebben az izgalmas programban, amely a TE-1 prototípus kifejlesztésére irányul. A 2018-as koncepció óta minden partner együttműködő, innovatív és szenvedélyes munkával dolgozott a határokat feszegető prototípus életre hívásán. Örömteli, hogy a motorosok pozitív megjegyzéseit halljuk, ami megerősíti, hogy a motor dinamikája összhangban van a Triumph DNS-ével. Ezt támasztotta alá a WAE által gyártott, a kategóriában vezető akkumulátor és vezérlőrendszer, amelyet egy könnyű és integrált csomagban készítettek el. Ez a WAE alaptechnológia lehetővé tette számunkra, hogy túlteljesítsük az akkumulátorral kapcsolatos teljesítmény- és töltési célokat, amelyeket a jövőbeni hajtásláncokban is várunk”.” Dyrr Ardash, a Williams Advanced Engineering stratégiai partnerségekért felelős vezetője.
„Hihetetlenül büszkék vagyunk arra, hogy ilyen pozitív eredményeket oszthatunk meg a Triumph TE-1 projekt befejezésével kapcsolatban, ahol a prototípus demonstrátor számos eredeti célunkat és várakozásunkat felülmúlta. A csapatban mindenki el van ragadtatva a partnereinkkel közösen elért eredményektől, és attól, hogy a projekt eredményei hogyan fognak beépülni a Triumph elektromos jövőjébe”.” Nick Bloor, a Triumph Motorcycles vezérigazgatója.