fbpx

Már nincs 20 nap és itt az EMAT

Ha épített vagy módosított, a gyári állapottól eltérő motorkerékpárod, illetve hot rod autód van, ne hagyd az utolsó pillanatra a nevezést!

Az EMAT a V4 Customs, a Visegrádi Országok közös motorépítő bajnokságának állomása. A győztesek további nemzetközi díjazásban is részesülhetnek, az állomásokon szerzett, és továbbvihető pontszámok alapján. Állomások: Prága: Március 8-11., Pozsony: Március 15-18., Budapest: Március 30-Április 1., Poznan: Április 13-15.

Az EMAT-ra váltott belépővel az év legnagyobb tuning rendezvényeként egyszerre, 5 pavilonban, 5 eseményt látogathatsz meg (Car Styling Tuning Show, Tattoo Expo, Gymkhana, Budapest Motor Fesztivál, EMAT).

Az Épített Motorok és autók Találkozójának kategóriái a következők lesznek:

Motorok:

  • Freestyle (minden stílus, az első 3 helyezett díjazva)
  • Old school (old school jelleg, az első 3 helyezett díjazva)
  • Harley (gyári H-D váz, módosítva, az első 3 helyezett díjazva)
  • Best streetfigter (Legjobb streetfighter)
  • Best dragster (Legjobb dragster)
  • Best moped (Legjobb 125 cm3-ig)
  • Best trike (Legjobb trike)

Különdíjak:

  • Best hand work (Legjobb kézimunka)
  • Best painture (Legjobb fényezés)
  • Best foreign custom (Legjobb külföldi építés)
  • Best domestic (Legjobb hazai építés)
  • Best east block (Legjobb szocreál)
  • Best of Show (legmagasabb pontszám – közönségdíj)

Kategóriakiírás, autók:

  • Oldie: különleges klasszikus autó
  • Custom car: 1965 előtti gyártású, módosított karosszériás autó
  • Hot rod: 1949 előtti gyártású, módosított karosszériás autó
  • Best of Show (legmagasabb pontszám – közönségdíj)

Főbb díjak:

  • Best of Show, motor: 100 000 Ft készpénz
  • Best of Show, autó: 100 000 Ft készpénz
  • Zodiac: 2500 euro értékű vásárlási utalvány

Nevezéshez nem kell mást tenned, küldj egy e-mailt a szervező címére! A nevezésed csak a visszaigazolás után érvényes, a nevező járművek előzsűrizésen mennek keresztül!

Az EMAT, a Magyar Motorépítő Bajnokság dátuma tehát: Március 30-Április 1., helyszíne: Hungexpo, Autó – Motor Tuning Show 2012.

NaNa

NaNa

Motoros újságírói pályafutásomat 1995-ben kezdtem gyakornokként a Born to be Wild Motoros Magazin szerkesztőségében. 2000-ben államvizsgáztam a JATE BMI Kommunikáció és PR szakán, diplomamunkámat "A Magyarországon kapható motorkerékpármárkák image és a vásárlói attitűdök" címmel írtam. 2006-ban alapítottam meg a Csajokamotoron.hu oldalt. További info itt

0 0 vote
A cikk értékelése
Subscribe
Visszajelzés
guest
0 hozzászólás
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x