fbpx

Két dögös vas a Harley-Davidsontól

Az új Street Bob Special Edition egy igazi különlegesség, egy eredeti bobber, tele extrákkal. A Harley-Davidson gyári átalakítási programjából merített ötletekből született meg ez a korlátozott darabszámban készülő típus.

Az átdolgozott 2013-as Harley-Davidson Street Bobvalójában egy leegyszerűsített és merész Harley-Davidson Dyna alapokra épített motor azoknak, akik a motorozás igazi gyökereit keresik, azaz egy tipikus amerikai V-blokkot a motor közepén egy igazán vonzó stílussal és csak a legalapvetőbb kiegészítőkkel.

Az új Street Bob Special Edition blokkja 1690 ccm-es, melyből az igazi Harley hangzás sem hiányzik. A kéttónusú, piros színű, fűzött felnik igazán figyelemfelkeltőek, és egyensúlyt teremtenek a látvány és a hanghatás között, az ABS fékrendszere pedig már az új kor elvárásainak is megfelel

„A Street Bob megjelenése egy kifinomult bobber, amelynek tervezésénél a fő szempont az utcai megjelenés volt” – mondta a Harley-Davidson Styling menedzsere, Tony Pink. „Az átalakítás részeként lecsupaszítottuk a hátsó sárvédőt, levettük az akkumulátor-tartót és rátettünk egy klasszikus, ovális légszűrőt. A cél egy olyan motor kialakítása volt, ahol a Big Twin blokkot a vevő teljesen magáénak érezheti.”

A Street Bob hagyományos elemei nem hiányoznak a 2013-as speciális kiadásról sem, így a szóló ülés, csapott hátsó sárvédő, mini ape-hanger kormány kombinációjáról mindig felismerhető ez a motor.

Az új stílusjegyek közé tartoznak a fekete Twin Cam 103 blokk kiemelt alkatrészei, a fekete első rész, egy letisztult, egyszerű hátsó lámpával kombinált sárvédő, amibe benne van a féklámpa és az irányjelző.

Mindkét új Harley-Davidson modellben megtalálhatja az ember azokat a formákat, extrákat, amik kielégítik az igényeit, és kedve szerint róhatja az utakat a vasak bármelyikével.

HD CVO Breakout 2HD StreetbobHD Streetbob 2

Ajánlom másoknak is

Lepd meg a szerelmed egy páros motoros karkötővel Valentin napra!

NaNa

NaNa

Motoros újságírói pályafutásomat 1995-ben kezdtem gyakornokként a Born to be Wild Motoros Magazin szerkesztőségében. 2000-ben államvizsgáztam a JATE BMI Kommunikáció és PR szakán. 2006-ban alapítottam meg a Csajokamotoron.hu oldalt. További info itt

0 0 votes
A cikk értékelése

Subscribe
Visszajelzés
guest
0 hozzászólás
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x