HírekMotorokMotorozás

Értelmetlen motoros balesetek sora történt az elmúlt hetekben

De hogy ne csak az én véleményem álljon itt, izézném az Asztrológiai tudástár mit ír erről (kicsit szerkesztve, hogy olvashatóbb legyen):

A közvélekedés szerint a balesetek a véletlen művei, de ezoterikus szempontból nincsenek véletlenek. A balesetek üzenetek, melyek arra figyelmeztetnek, hogy az az út, melyen járunk, tovább nem követhető. Muszáj változtatni a helyzeten, a koncepción vagy életvitelen.

Súlyos esetben a baleset veszélyezteti az életet, sőt halált is jelenthet, aminek mind fontos üzenete van. Ha baleset vet véget egy életnek, annak az az üzenete, hogy az egyén tudat alatt nem akart vagy nem bírt tovább élni, ezért tudattalanul öngyilkosságot követett el.

A korai baleseti halál minden esetben a résztvevők és a családtagok, hozzátartozók számára hordoz fontos üzenetet, tanulságot. Az életveszélyes, de nem halálos balesetek üzenete az, hogy a baleset megúszását, túlélését egyfajta újjászületésnek kell felfogni, és radikálisan átalakítani életünket. A kisebb balesetek a sérült testtájjal analóg területre hívják fel a figyelmet.

Közlekedési balesetek

Mint minden balesetnél, a közlekedési baleseteknél is fontos elgondolkodni azon, hogyan történt a baleset. A közlekedés mindig azt jelenti, hogy valahova el akartunk jutni.

Nézzük meg, hogy honnan indultunk, és hova akartunk eljutni, mit akartunk elérni, miért akartunk odajutni. A vágyat, az akaratot, hogy A-ból B-be jussunk, hogy valamit el akarjunk érni, a Mars bolygó képviseli, de ha ez az akarat nem valami felé hajt minket, hanem valamitől el, ha menekülünk valamitől, akkor a Mars helyett az Uránuszé a főszerep.

Vajon melyik „csillagjegy” motorozik a legtöbbet?

Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik.
Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé!
Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book.
5 lépés a motorozás felé ingyenes e-book

Közlekedési baleset esetén valami miatt az elkezdett mozgás nem tud befejeződni, a közlekedés típusától függően.

Ha gyalog megyünk, eleshetünk, ránk eshet valami, nekimehetünk valaminek, stb. Ha járművel közlekedünk, akkor nem mindegy, hogy mi irányítjuk a járművet, vagy valaki más kezébe tesszük le sorsunkat.

Ha mások vezetik a járművet, amely balesetet szenved, az egy kemény üzenet számunkra, hogy nem szabad másra bízni életünket, mert csak saját magunk által érhetjük el céljainkat. Ha mi magunk vezettük a balesetes járművet, az azt jelenti, hogy az életünket is mi vezetjük, mi irányítjuk, ha más, akkor viszont akkor az a másik személy az, aki elrendezi, irányítja életünket.

Ilyenkor azon érdemes elgondolkodni, jó-e nekünk, hogy mások irányítsanak minket, nem akarunk-e kiszállni ebből a helyzetből. Ha mi vezettük a járművet, és frontálisan ütköztünk valamivel, az egyértelműen mutatja, hogy rossz irányba akartunk menni, és nem lehet továbbmenni ebe az irányba. Onnan jött egy ellenenergia, ami megállított minket.

Ha a baleset megelőzhető, kikerülhető lett volna, az életben is korrigálnunk kell, kitérőt kell alkalmaznunk az egyenes célratörés helyett. Ha valaki megúszik egy balesetet, de nem érti meg üzenetét és nem változtat, hamarosan esélye lesz egy újabb, még súlyosabb balesetre.

Ha hátulról jönnek belénk, az annak a jele, hogy nem haladunk elég gyorsan, elég jól, és valaki kicsit besegít ebbe. Az oldalról jövő ütközések valamilyen irányba kitérítik a járművünket. Ha jobbról ütköznek belénk, az azt jelzi, hogy nem adtuk meg az elsőbbséget, nem ismertük fel, hogy az adott helyzetben ki az erősebb. Ha balról jönnek belénk, az azt jelzi, hogy aktivizálnunk kell magunkat, bátrabban ki kell állunk magunkért.

Közlekedési balesetek estében a horoszkóp 3. háza érintett a Mars, a Plútó vagy az Uránusz által.

 

Címlapfotó copyright: Juris Teivans

Páros motoros karkötők a CsamShopban

NaNa

Motoros újságírói pályafutásomat 1995-ben kezdtem gyakornokként a Born to be Wild Motoros Magazin szerkesztőségében. 2000-ben államvizsgáztam a JATE BMI Kommunikáció és PR szakán. 2006-ban alapítottam meg a Csajokamotoron.hu oldalt. További info itt

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük