EICMA 2024: The summa cum laude kiadás
A Rho Fiera Milanóban, a 81. Nemzetközi Kétkerekű Kiállításon rekordszámú kiállítóval, márkával és elfoglalt felülettel zárultak az ajtók vasárnap. A fedett csarnokok mellett nagy siker volt a szabadtéri területek új tartalma is, így a kiállítás hat napja alatt több mint 600 000 látogató volt kíváncsi a motoros seregszemlére.
Már csak a teljes látogatottsági szám hiányzott, a közönség, a média, a szakemberek és az iparág szereplőinek száma, hogy szentesítsék az EICMA 2024 sikerét, amely vasárnap zárta kapuit a Rho Fiera Milano területén. A megerősítés pedig megérkezett, a szervezet által kiadott nyilatkozattal. Valójában több mint 600 000 látogatót regisztráltak a 81. nemzetközi kétkerekű kiállítás hat napja alatt, amely a motorkerékpár-rajongók és az iparág legfontosabb kiállítási eseményének 110. évfordulóját ünnepelte: több mint 40 000-rel többet, mint az amúgy is kiváló 2023-as kiadás alatt.
Szintén rekordot döntött a jelenlévő kiállítók száma, több mint 770 volt belőlük, 45 országot és 2163 márkát képviseltek, amely adatok megerősítik az EICMA jelentőségét és vonzerejét, ahol a cégek 26 százaléka első alkalommal volt jelen a milánói rendezvényen.
Az üzleti szférával kapcsolatos mutatók is fontos megerősítéseket adnak. Az EICMA legutóbbi kiadásainak megfelelően a 2022-ben bevezetett, megújított minőségi kritériumok alapján kiválasztott és profilozott iparági szakemberek száma: idén több mint 38 ezer, 126 különböző nemzetből érkező szakember vett részt a rendezvényen.
Az üzleti szférával kapcsolatos mutatók is fontos megerősítéseket adnak. Az EICMA legutóbbi kiadásainak megfelelően a 2022-ben bevezetett megújított minőségi kritériumok alapján kiválasztott és profilált iparági szakemberek száma: idén több mint 38 ezer, 126 különböző nemzetből érkező szakember vett részt az eseményen.
Az újságírók, tartalomkészítők, szakértők és kommunikációs szakemberek jelenléte nőtt, 2023-hoz képest szolid +13%-kal és nem kevesebb mint 74 országból érkeztek és majdnem elérik a 8000-es számot. A média, amely beszámolt a gyártók által hozott számos újdonságról, akik tömegesen tértek vissza erre a 2024-es kiadásra, valamint a szervezet által javasolt tartalomról a pavilonokon kívül és belül.
Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik. Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé! Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book. |
A több mint 330 000 négyzetméteres rekordterülettel az EICMA elvarázsolta a látogatókat és a médiát a szabadtéri MotoLive területen, amelyet bemutatók, új szórakoztató programok, motoros tesztek, 8 órás élő televíziós közvetítés és mindenekelőtt a nemzetközi versenyzők és motorsport-legendák, valamint a kéthengeres kalandmotorok, a motorkerékpárpiac királynőinek versenyei színesítettek.
Ugyancsak figyelemre méltó volt a Gaming terület sikere, amelyet több ezer fiatal vett birtokba, valamint a Start up & Security terület, amelyet az ITA, az olasz vállalatok külföldi promócióját és nemzetközivé válását elősegítő olasz kereskedelmi ügynökség együttműködésének és támogatásának köszönhetően hoztak létre.
Nagy érdeklődést – több mint 20 ezer látogatót – váltott ki az „EICMA: 110 év kétkerekű design” című kiállítás is, amelyet az esemény évfordulójának megünneplésére rendeztek 36 történelmi és modern motorkerékpárral.
„Nagyon elégedett” Pietro Meda és Paolo Magri, az EICMA elnök-vezérigazgatója, akik a közleményben hangsúlyozták, hogy »ezek a számok a legjobb módja annak, hogy egy olyan egyedülálló mérföldkövet, mint az EICMA 110. évfordulóját megünnepeljük«.
„A Covid miatti megszakítás óta” – tette hozzá Meda és Magri – »soha nem álltunk le a rendezvénybe való befektetéssel és a jövőbe való tekintéssel, a vállalatoknak nyújtott szolgáltatások, a tartalom, a promóció és a közönség számára nyújtott látogatói élmények megvalósításával«. Az összes gyártó visszatérése nagy büszkeséggel töltött el minket, ahogy az is, hogy a pavilonok tele voltak fiatalokkal és családokkal: nekik, az összes rajongónak és partnereinknek mondunk köszönetet”.