KiemeltMotorokMotortesztek

Döntéshelyzetben – Honda Hornet teszt

919Mentünk. Kanyargós Pilisféle utak, frissen lemosva esővel, felszáradva. Balzsamos erdőszag, néhány elkésve virágzó fa, út szélén virító bodzás és szembeguruló, bólogatással, kézjellel üdvözlő hasonszőrű kétkerékmániások. Paradicsom.

Ideális kanyarok, lassan elkezdtem érezni a motort, mertem vele döntögetni, elkezdtem érezni az íveket, figyeltem az előttem haladó nagyvas járását. Lovasa rutinosan kergette, szépen váltogatott fel és le, öröm volt nézni, ahogy együtt dolgoznak.

Felértünk a Visegrádi kereszteződéshez, utána már jöttek a vízátfolyások. Élvezettel hajtottam bele finoman a vízbe. Szépen, mértani pontossággal fröccsentek a vízcseppek szerteszét a motorok kereke alatt, a napfény átsütött a felcsapó üveg-vízszárnyakon. A Honda szárnyak…

Gurultunk tovább, lefelé, a motorfék istenien működött a visszaváltásoknál, a járgány egyre jobban kézhez és kanyarhoz simult. Kanyarvadász. Mire lelkileg totálisan beleestem volna, elértünk Visegrádra. Megálltunk. Leszálltam a motorról és szédelegtem.

Rossz volt a saját lábamon állni a betonon, kerekeket szeretnék növeszteni… Leültem az útpadkára, a moci oldalához és csak bámultam rá, csodáltam. Micsoda konstrukció, nem tudom ki vagy kik csinálták, de csodálatosat alkottak. Le a kalappal, extra adag csokit nekik!

Megettük a két szelet csokit, az egyiket útitársamnak adtam, úgy tűnt kellemesen meglepődött rajta, de elfogadta. A fülembe duruzsolt. Hát igen, el tudnám vinni. Felvázoltam a szitut. Mindig válaszútra kerülök, amikor döntési helyzet van az életemben, most lakás vagy moci? Lakás és moci. Ez lenne az igazi…

Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik.
Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé!
Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book.
5 lépés a motorozás felé ingyenes e-book

Visszaültünk, cseréltünk. Az 1300 cm3 elég határozottan csühögött alattam, brutális motorfékhatás, váltó OK, az üléspozíció és a súlypont nagyon robogósan alacsonyan volt, bénáztam a ménesekkel egy sort, aztán a Visegrádi benzinkúton visszakunyeráltam magam a 900 cm3-re. Az való az én fajtámnak.

Motoros Védő Harang CsamShop motoros webáruház

Mina

Fotós, fényzsonglőr és a Csajokamotoron.hu tesztpilótája.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük