Az őrült gyalogkakukk – Suzuki GSX-R 1000 2011 Teszt
Váltója: jól kezelhető, egyesben kapaszkodsz, kettesben is, hármasban még mindig, negyedikben főként, hatodikban is volt még elég erőteljes lelkesedés. Amikor 8000 körül forgott, akkor haladtunk 185 km/órával, a többit nem mesélném… (ó igen, persze zárt pályán!).
Kipufogó:a fura görbe háromszögletű virslik már alapjáraton is egész szép hangúak, aztán amikor odahúzunk neki, igazán frankón hördül oda, nekem bejött a hangja.
Fogyasztása: meglepő. Ha nem téped a száját (próbálod), és szabályosan (ezzel!?) közlekedsz, 5 lityinél nem eszik többet még városban sem. De ha feltekered a csuklódra a gázbovdent, azért mélyebbeket kortyol a benyából. Viszont ha jól belegondolsz, hogy olyan egyébként mintha rakétán ülnél, a teljesítmény tekintetében ez már elhanyagolható részlet…
Szociális tapasztalatok: a speedmotorosok egy alapos májkárosodásra utaló sárgasági tünetekkel vették tudomásul, hogy mi került a popóm alá.
Komment:
„Áh, ezt nem kérem el, mert hülye leszek tőle…”
„Ó, de szép, megtartod?”
„Hűűű, ezzel vigyázzál…”
Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik. Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé! Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book. |
Az utánpótlás: éniséniséniiiismenjünkmenjüüüünk – nincs utas ülés – afrancbaaaaa…
A rutinosabbaktól általános döbbenetet váltott ki a motor és az időjárás kombinációja (hát igen, ezt 30 fokban kéne még egyszer jól kipróbálni).
Kinek ajánlom: ínyenceknek. A pálya ördögeinek. Akik ki akarnak menni a világból, és lehetőleg minél gyorsabban, és van hozzá nekik jó minőségű útjuk is. Akik tudják hol a határuk. Akik tudják hol vannak a motor határai. Azoknak, akik tényleg tudnak motorozni.