KiemeltMotorokMotortesztek

A megújult nagyágyú: BMW R1300 GS 2024 teszt – VIDEÓVAL!

BMW R1300GS műszaki adatok:

  • Névleges teljesítmény: 107 kW (145 LE) , 7750 ford/percnél
  • Károsanyagkibocsátás-szabályozás: Szabályozott 3 utas katalizátor
  • Típus: Levegő-/folyadékhűtéses, kéthengeres, négyütemű boxermotor lapos ikermotor dupla felső és lánchajtású vezérműtengelyekkel (BMW ShiftCam) és kiegyensúlyozó fogaskerekekkel
  • Furat x löket: 106,5 mm x 73 mm
  • Hengerűrtartalom: 1300 cc
  • max. forgatónyomaték: 149 Nm, 6500 ford./percnél
  • Kompresszióarány: 13,3 : 1
  • Üzemanyag-előkészítés: Elektronikus szívótorok-befecskendezés
  • Kipufogógáz-kibocsátásról szóló rendelet: EU 5
  • Maximális sebesség: 200 km/h felett
  • Üzemanyag-fogyasztás 100 km-en, a WMTC szerint: 4,8 l
  • CO2-kibocsátás a WMTC alapján: 110 g/km
  • Üzemanyagtípus: Szuper ólommentes, 95 ROZ/RON; adaptív üzemanyag-minőség szabályozás, 91-98 ROZ/RON
  • Generátor: Váltóáramú generátor, 650 W (névleges teljesítmény)
  • Akkumulátor: 12 V / 14 Ah, karbantartást nem igénylő AGM akkumulátor
  • Tengelykapcsoló: Nedves tengelykapcsoló, Anti-Hopping, hidraulikus működtetésű
  • Sebességváltó: Körmös kapcsolású 6 sebességes sebességváltó
  • Véghajtás: Kardánhajtás
  • Kipörgésgátló: BMW Motorrad DTC
  • Alváz: Kétrészes vázkoncepció fő- és felcsavarozott hátsó vázzal, teherbíró motorral
  • Elsőkerék-felfüggesztés / Rugós elemek: BMW Motorrad EVO-Telever, kormány dönthető flex elemmel, központi lengéscsillapító
  • Hátsókerék-felfüggesztés / Rugós elemek: Alumíniumöntvény egykaros szárny BMW Motorrad EVO-Paraleverrel, keresztirányban összekapcsolt lengőkaros csapágyak, központi WAD rugóstag, teljesen állítható rugó-előfeszítés
  • Rugóút, első / hátsó: 190 mm / 200 mm
  • Tengelytáv: 1518 mm
  • Utánfutás: 112 mm
  • Kormányagyszög: 63,8 °
  • Kerekek: Öntött alumínium kerekek
  • Keréktárcsaméret, első: 3,00 x 19″
  • Keréktárcsaméret, hátsó: 4,50 x 17″
  • Első gumiabroncs: 120/70 R19
  • Hátsó gumiabroncs: 170/60 R17
  • Első fék: Dupla tárcsafék, félig úszó csapágyazású féktárcsák, átmérő 310 mm, 4 dugattyús radiális féknyereg
  • Hátsó fék: Egytárcsás fék, 285 mm átmérőjű, 2 dugattyús úszónyereg
  • ABS: BMW Motorrad Full Integral ABS Pro (döntött helyzetre optimalizált)
  • Ülésmagasság, terheletlen: 850 mm
  • Vezetői lépéshossz, terheletlen: 1900 mm
  • Tank hasznos űrtartalma: 19 l
  • ebből tartalék: kb. 4 l
  • Hossz: 2212 mm (a sárvédőn túlnyúlóan)
  • Magasság: 1406 mm (szélvédő felett)
  • Szélesség: 1000 mm (kézvédő felett)
  • Súly terhelés nélkül, menetkészen, teljesen megtankolva: 237 kg
  • Megengedett össztömeg: 465 kg
  • Terhelhetőség (alapfelszereltségnél): 228 kg

Szériafelszereltség

  • TFT-kijelző BMW Motorrad Connectivity funkcióval
  • Mátrix-LED fényszórók
  • Nappali menetfény
  • Dinamikus menetstabilizáló (DTC)
  • BMW Motorrad Vollintegral ABS Pro
  • 4 menetprogram (Eco, Rain, Road és Enduro)
  • Hill Start Control (HSC)
  • Dynamic Brake Control (DBC)
  • Dynamic Cruise Control (DCC)
  • Motor csúszási nyomatékának szabályozása (MSR)
  • Abroncsnyomás-ellenőr (RDC)
  • KeylessRide
  • Markolatfűtés
  • Okostelefon töltőrekesz USB-töltőaljzattal
  • Kézvédők integrált irányjelzőkkel

Speciális felszereltség

  • DSA (elektronikus futómű terheléskompenzációval és rugóerő-állítással)
  • Adaptív járműmagasság-szabályozás
  • Ülésfűtés a vezetőnek és az utastársnak
  • Headlight Pro
  • LED-es segédfényszóró
  • Riding Assistant
  • Kovácsolt enduro kerekek
  • Központi zár

Egyedi tartozékok

  • Vario poggyászrendszer
  • Tanktáska
  • Enduro aláfutásgátló
  • Enduro fényszóróvédő
  • Színezett szélvédők
  • Hengerfejfedél-védő
  • és még sok egyéb

Motoros Védő Harang CsamShop motoros webáruház

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük