HírekMotorbemutatóMotorok

A KTM idén látványos portfolióval tér vissza az EICMA kiállításra

A KTM megszilárdítja a márkát és hosszú távú jövőképét azáltal, hogy portfóliójának bővítésére és piaci jelenlétének bővítésére összpontosít. A KTM a READY TO RACE szellemiségét hozza el Európa legnagyobb kétkerekű szalonjába és a világ egyik legnagyobb éves motorkerékpár kiállítására, a 2024-es EICMÁ-ra.

A 2024-es EICMA kiállítás, a rendezvény 110. kiadása november 5. és 10. között kerül megrendezésre a Fiera Milano területén. A KTM már most rengeteg új gépet és káprázatos innovációt készít elő, hogy a várhatóan 500 000 látogatót lenyűgözze a hat nap alatt Olaszországban. Öt év kihagyás után az osztrák vállalat jelentőségteljes megjelenéssel készül az EICMA kiállításra.

A KTM kulcsfontosságú kiállító lesz a 700 kiállított márka között. Az összes újdonság bemutatása érdekében a KTM egy sor interjúhelyszínt biztosít a kiválasztott új KTM modellekkel, ahelyett, hogy mindent egy sűrített sajtótájékoztatóba sűrítene!

Mi lesz a középpontban?

A KTM az automatizált kézi sebességváltó (AMT) bevezetésével új korszakot nyit a motorkerékpár-technológiában. Ez az innováció várhatóan forradalmasítja majd a motorosok motorozási élményét, áthidalva a nagy teljesítményű, hardcore motorozás és a mindennapi kényelem közötti szakadékot.

A KTM 2025-re forradalmasítja a motoros és a motorkerékpár közötti interakciót azáltal, hogy az összes alapvető motorkerékpáros információt és interaktív lehetőséget egyetlen zökkenőmentes rendszerben egyesíti. Ez az élvonalbeli integráció a motoros élményének fokozására összpontosít.

A teljesen új 8,8″-os TFT-érintőképernyős műszerfal jelentősen továbbfejlesztett UX és UI segítségével növeli a magával ragadó élményt. A 2025-ös 8,8″ TFT műszerfal új elektronikát, csatlakozási funkciókat (egy új csatlakozóegységnek köszönhetően) és testreszabási lehetőségeket tartalmaz egy átdolgozott kapcsolókocka-kormány elrendezés köré, továbbfejlesztett egyszerűséggel.

Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik.
Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé!
Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book.
5 lépés a motorozás felé ingyenes e-book

Az új 8,8″-os TFT műszerfal a 2025-ös motorkerékpárokat és az EICMA fényei alatt ragyogó áruk hatalmas arzenálját fogja díszíteni. A KTM 2024-ben a KTM DUKE termékcsalád 30. évfordulóját a 2025-ös KTM 990 DUKE R-re összpontosítva kerekíti le, amelyet a 2025-ös KTM 1390 SUPER DUKE GT vadonatúj, a nyilvánosság és a média/szakma szeme elől kifejezetten az EICMA látványosságra visszatartott 2025-ös KTM 1390 SUPER DUKE GT leleplezése követ.

Az LC8-as motorplatformban rejlő teljes potenciál kiaknázása azt jelenti, hogy a KTM bővítheti a kívánatos KTM SUPER ADVENTURE családot. A 2025-ös KTM 1390 SUPER ADVENTURE S és a KTM 1390 SUPER ADVENTURE R mellett a KTM 1390 SUPER ADVENTURE S EVO (néhány úttörő és kihagyhatatlan új hardverrel, amelyet az EICMA előtt mutatnak be), a KTM munkatársai és mérnökei pedig a helyszínen lesznek, hogy elmagyarázzák, hogyan bővíti a kalandtúrázók ezen erőteljes generációja a motorozás sokoldalúságát és lehetőségeit.

A világ egyetlen megvalósítható szeglete sem marad érintetlenül… és ezt a filozófiát hangsúlyozandó a 2025-ös KTM 390 ADVENTURE R a szegmens ideális, agilis és megbízható kifejezője lesz minden szintű motoros számára.

A KTM elektromos kutatás-fejlesztéssel és a holnap technológiájának menetelésével kapcsolatos erőfeszítései jelentős lépésekhez vezettek az új 2025-ös KTM SX-E 3 és KTM SX-E 5 minikerékpárokkal és azokkal az első, létfontosságú guruló kilométerekkel a junior versenyzők számára. A megújult KTM FREERIDE E program a forradalmi 2025-ös KTM FREERIDE E-vel kap lökést.

De ne feledkezzünk meg a 2025-ös KTM 85 SX-ről és a 2024-es KTM 1390 SUPER DUKE R EVO-ról sem, és az EICMA-n debütál a 2025-ös KTM 125 SMC R, KTM 390 SMC R, KTM 125 ENDURO R és KTM 390 ENDURO R is.

A KTM a vezetősége, a termékmenedzsment, a kutatás-fejlesztés, a termék- és márkamarketing munkatársaival, meghatározó személyiségekkel, különleges vendégekkel és természetesen a motorsport fontos szereplőivel bővíti a személyi állományt az EICMA-ra.

2024-ben a KTM ismét jellemzően nagy sikereket ér el a világ versenypályáin: MotoGP™ dobogós helyezések, Moto3-trófeák, Dakar-rali kiemelkedő szereplés, AMA Supercross-címek Tom Vialle-nak és a mindent meghódító KTM 250 SX-F-nek köszönhetően (ugyanaz a motorkerékpár legalább két különböző versenyzőt juttatott MX2-es nagydíjgyőzelemhez). Mindeközben a 450-es AMA Pro Motocross bajnoki mestersége Chase Sextonnal, az MXGP mérföldkövei Jeffrey Herlingsszel, aki a KTM 450 SX-F-fel szinkronban új karrierrekordot ért el, valamint az Enduro kiválóságok Manuel Lettenbichlerrel és Josep Garciával.

E versenyzői ikonok egy része a kiállítás teljes időtartama alatt a rajongókkal és a látogatókkal fog találkozni, és a vállalat képes volt a versenyképes teljesítményükre építeni egy sor FACTORY EDITION és dedikált projektmotorral. Az EICMA 2024 kiállításon bemutatásra kerül az enduro rajongók számára az újonnan bemutatott 2025-ös KTM 300 EXC CHAMPION EDITION és a KTM 350 EXC-F CHAMPION EDITION, a 2025-ös KTM 250 és 450 SX-F FACTORY EDITION, a MotoGP-ből származó KTM 990 RC R (valamint egy titkos és exkluzív leszármazott is) és az utánozhatatlan 2024-es KTM RC16 MotoGP versenygép.

A 2025-ös év a konszolidáció és a további piaci térnyerés időszaka kell, hogy legyen, miközben a KTM a globális terjeszkedés és a márkaismertség növelésének lehetőségeit is vizsgálja. 2023 egy olyan évet követett, amikor – a kihívásokkal teli piaci körülmények között – a PIERER Mobility Group AG ennek ellenére 9,2 %-kal 2,661 millió euróra növelte a csoport árbevételét, és a motorkerékpár-értékesítés 2%-kal emelkedett.

A vállalat továbbra is a teljes bevétel közel 10%-át fordítja progresszív kutatás-fejlesztésre: 2023-ban 72 új és átdolgozott modell jelent meg a márkák között. A motorkerékpárok és az e-kerékpárok közötti eladások közel félmillió darabos számokat értek el. Több mint 385 000 motorkerékpárt gyártottak, ebből 217 000 Ausztriában, és több mint 280 000 volt KTM.

Motoros Védő Harang CsamShop motoros webáruház

NaNa

Motoros újságírói pályafutásomat 1995-ben kezdtem gyakornokként a Born to be Wild Motoros Magazin szerkesztőségében. 2000-ben államvizsgáztam a JATE BMI Kommunikáció és PR szakán. 2006-ban alapítottam meg a Csajokamotoron.hu oldalt. További info itt

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük