Lápd át a határaidat: itt az új Airoh Matryx full face bukósisak
A tavalyi EICMA előtt az IDN-ben először látott Airoh új „Matryx” on-road full-face modellje új grafikával és modern funkciók hosszú listájával, amelyet a Locatelli mérnökei beépítettek ebbe az agresszív stílusú ECE 2206 utcai sisakba.
Az Airoh Matryx DD gyűrűs rögzítő rendszernek köszönhetően ez a bukósiak pályahasználatra is alkalmas, a külső héj két méretben kapható, és teljes karbon 6K vagy kompozit karbonból készül.
Rendelkezik az ASN rendszerrel (AIROH Sliding Net), amely javítja a légáramlást és csökkenti a fejre ható erőket ütközés esetén, valamint az AEFR rendszerrel (AIROH Emergency Fast Release), amely lehetővé teszi az arcpárnák gyors eltávolítását vészhelyzet esetén.
Az AIROH szélcsatornában tesztelték az optimális akusztika és hőmérséklet-szabályozás érdekében, a sisak innovatív és funkcionális szellőzőrendszerrel büszkélkedhet, állvédőjén és a sisak felső részén található állítható légbeömlőkkel – kiegészítve a beépített elszívókkal ellátott hátsó spoilerrel.
A sisak minden évszakban alkalmas a motorozásra az olyan funkcióknak köszönhetően, mint a levehető, dupla hosszúságú Stop Wind. A héj belsejében a hipoallergén, kivehető és mosható COOLMAX és 2DRY Microsense fertőtlenített kezelt belső bélés kiváló minőségű szövetből készült.
A napellenző illeszkedő kialakítása lehetővé teszi az extra széles látószög használatát. UV-álló és ATVR technológiával van ellátva a könnyű eltávolítás érdekében. Pinlock 120XLT lencsékhez van előkészítve (a dobozban található), és az A3S (AIROH Automatic AntiFog System) rendszerrel rendelkezik a láthatóság és a biztonság optimalizálása érdekében.
Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik. Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé! Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book. |
A sisak kényelmes, integrált napellenzővel is rendelkezik, és kommunikációs rendszerre kész – azaz készen áll a Bluetooth kommunikációs rendszerek behelyezésére, a sisakon belül külön helyet biztosítva az intercom akkumulátorának.
A „Matryx” súlya 1420 g ±50 g (a teljes karbon 6K változat esetében) és 1500 g ±50 g a kompozit karbon változat esetében.
Ha tetszett ez a cikk, akkor iratkozz fel a YouTube-csatornánkra is még több motoros tartalomért. Megtalálsz minket a Facebookon, az Instagramon, a TikTokon és a Twitteren is.