Honda CB650F, a kemény street fighter
A Honda vadonatúj, középkategóriás naked motorkerékpárja, a CB650F street fighteres megjelenéssel és attitűddel rendelkezik.
Soros, négyhengeres, dupla-vezérműtengelyes 649 köbcentis motorja bőséges nyomatékot garantál a teljes fordulatszám-tartományban, így a CB650F a tökéletes mindenes szerepében léphet színre, kiváló futóművel és opcionális blokkolásgátlóval hozzájárulva a gondtalan utazáshoz.
A modell 35 kW-os változatban is elérhető lesz, méghozzá alapfelszereltségként kínált ABS-szel, tehát az A2-es vezetői engedéllyel motorozók számára is vonzó alternatíva lehet.
A sok húszas éveiben járó mérnököt is magában foglaló fejlesztőgárda elsősorban a fiatal vásárlók igényeit tartotta szem előtt.
Úgy határoztak, hogy csúcsteljesítmény helyett a forgatónyomatékra helyezik a hangsúlyt, így a CB650F már egészen alacsony fordulaton is bivalyerősen húz, s – amellett, hogy gyorsak a gázreakciói –, elképesztően rugalmas a középső tartományban.
Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik. Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé! Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book. |
Emellett természetesen a hatezer feletti fordulatszám-régióban is átlagon felüli teljesítményt nyújt a CB650F, és elmondható róla, hogy üzemanyag-fogyasztása autópálya-tempónál is igen kedvező. Mindez a modern, hatékony erőforrásnak köszönhető, amit úgy helyeztek el a vázban, hogy ideális legyen a motorkerékpár súlyelosztása.
Ráadásként a hajtómű dizájnelemként is fokozza a CB650F vonzerejét, letisztult, technós vonalaival, s rejtett csöveivel a Hondákra jellemző magas műszaki minőséget hivatott megjeleníteni a külső szemlélő számára.
A perimeter acélváz, a lengőkar tengelyének végeihez kapcsolódó lemezek és az alumínium lengőkar rossz minőségű útburkolaton is rendkívüli merevséget, illetve menetkomfortot garantál.
Szintén a kiváló úttartást szolgálja a 41 milliméteres csúszószár-átmérőjű teleszkópok alkotta első villa, valamint a lengőkarhoz közvetlenül kapcsolódó központi hátsó rugóstag.
Az igencsak tetszetős, ötküllős alumíniumfelnik mellett a – blokkolásgátlóval kiegészíthető – fékrendszer is elismerést érdemel, a lassításról ugyanis két 320 milliméteres első és egy 240 millis hátsó féktárcsa gondoskodik.
Erőteljes, határozott vonalaival és jellegzetes sziluettjével a CB650F egyértelműen kiemelkedik a szürke, hétköznapi motorok közül, egyszersmind alacsony súlypontja, karcsú felépítése, kényelmes üléspozíciója és széles kormánya révén kifejezetten könnyű irányítani.
Hogy teljes legyen az összhatás, a vásárlók háromszínű fényezéssel is megrendelhetik a modellt, fehér, vörös és kék trikolorral utalva a HRC (Honda Racing Corporation) elérte sportsikerekre.
Hogy tetszik a CB650F? Ezzel kezded majd a szezont?