HírekMotorbemutatóMotorok

A motorozás legmenőbb festése valamiért csak a 2025-ös Yamaha R3-on érhető el és az is csak az USÁ-ban

A Yamaha nagyon ért a gyönyörű motorkerékpárok megalkotásához. A nagyszerű formatervezéstől kezdve a fantasztikus fényezésig a Yamaha tudja, hogyan kell egy motorkerékpárt dögössé tenni. Néha azonban a vállalat még a saját magas színvonalát is felülmúlja egy-egy különösen menő motorral, mint például az XSR900 GP, a 60. évfordulós R1, vagy a 2025-ös R3…

Valamiért a Yamaha legkisebb amerikai piacra szánt sportmotorja – és csakis a legkisebb – a világ legmenőbb motorfestését kapta 2025-re. Ez a dizájn két színt használ, a Lunar White-ot és a Nebula Blue-t, és ez a két szín együtt az egyik legszebb motorkerékpárt alkotják – mindezt egy 321 köbcentis kezdő motoron.

2025-ös Yamaha R3

Rengeteg csillogás egyetlen motoron

Gyönyörű ahogy a fehér festék meleg csillogást kap, amikor a napfény éri, vagy ahogy a lila átvált kékbe. Ez a motor 5500 dollárba kerül, és ez a festés benne van az alapárban, amit a Yamaha a fekete vagy kék színért felszámít. Ha egy luxusautó bármelyik színt kínálná, a festék önmagában többe kerülne, mint ez az egész R3. Ez a szín még egyedi grafikát is kap, amelyet a másik két árnyalat nem.

A Yamahától nem idegen a lila – a retro dirt bike-ok legutóbbi sorozata megmutatta, hogy a hangvillás cég milyen jól tudja használni ezt a színt -, de a Nebula Blue egy másik szinten van, és valamiért csak a Yamaha legkisebb sportmotorján érhető el. Vajon túl kicsi a jó színek piaca a komolyabb gépek vásárlói körében? Ilyen unalmasak az R1 tulajdonosok?

2025-ös Yamaha R3

Forrás

Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik.
Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé!
Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book.
5 lépés a motorozás felé ingyenes e-book

Motoros Védő Harang CsamShop motoros webáruház

NaNa

Motoros újságírói pályafutásomat 1995-ben kezdtem gyakornokként a Born to be Wild Motoros Magazin szerkesztőségében. 2000-ben államvizsgáztam a JATE BMI Kommunikáció és PR szakán. 2006-ban alapítottam meg a Csajokamotoron.hu oldalt. További info itt

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük