HírekMotorbemutatóMotorok

A KTM idén látványos portfolióval tér vissza az EICMA kiállításra

A KTM megszilárdítja a márkát és hosszú távú jövőképét azáltal, hogy portfóliójának bővítésére és piaci jelenlétének bővítésére összpontosít. A KTM a READY TO RACE szellemiségét hozza el Európa legnagyobb kétkerekű szalonjába és a világ egyik legnagyobb éves motorkerékpár kiállítására, a 2024-es EICMÁ-ra.

A 2024-es EICMA kiállítás, a rendezvény 110. kiadása november 5. és 10. között kerül megrendezésre a Fiera Milano területén. A KTM már most rengeteg új gépet és káprázatos innovációt készít elő, hogy a várhatóan 500 000 látogatót lenyűgözze a hat nap alatt Olaszországban. Öt év kihagyás után az osztrák vállalat jelentőségteljes megjelenéssel készül az EICMA kiállításra.

A KTM kulcsfontosságú kiállító lesz a 700 kiállított márka között. Az összes újdonság bemutatása érdekében a KTM egy sor interjúhelyszínt biztosít a kiválasztott új KTM modellekkel, ahelyett, hogy mindent egy sűrített sajtótájékoztatóba sűrítene!

Mi lesz a középpontban?

A KTM az automatizált kézi sebességváltó (AMT) bevezetésével új korszakot nyit a motorkerékpár-technológiában. Ez az innováció várhatóan forradalmasítja majd a motorosok motorozási élményét, áthidalva a nagy teljesítményű, hardcore motorozás és a mindennapi kényelem közötti szakadékot.

A KTM 2025-re forradalmasítja a motoros és a motorkerékpár közötti interakciót azáltal, hogy az összes alapvető motorkerékpáros információt és interaktív lehetőséget egyetlen zökkenőmentes rendszerben egyesíti. Ez az élvonalbeli integráció a motoros élményének fokozására összpontosít.

A teljesen új 8,8″-os TFT-érintőképernyős műszerfal jelentősen továbbfejlesztett UX és UI segítségével növeli a magával ragadó élményt. A 2025-ös 8,8″ TFT műszerfal új elektronikát, csatlakozási funkciókat (egy új csatlakozóegységnek köszönhetően) és testreszabási lehetőségeket tartalmaz egy átdolgozott kapcsolókocka-kormány elrendezés köré, továbbfejlesztett egyszerűséggel.

Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik.
Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé!
Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book.
5 lépés a motorozás felé ingyenes e-book

Az új 8,8″-os TFT műszerfal a 2025-ös motorkerékpárokat és az EICMA fényei alatt ragyogó áruk hatalmas arzenálját fogja díszíteni. A KTM 2024-ben a KTM DUKE termékcsalád 30. évfordulóját a 2025-ös KTM 990 DUKE R-re összpontosítva kerekíti le, amelyet a 2025-ös KTM 1390 SUPER DUKE GT vadonatúj, a nyilvánosság és a média/szakma szeme elől kifejezetten az EICMA látványosságra visszatartott 2025-ös KTM 1390 SUPER DUKE GT leleplezése követ.

Az LC8-as motorplatformban rejlő teljes potenciál kiaknázása azt jelenti, hogy a KTM bővítheti a kívánatos KTM SUPER ADVENTURE családot. A 2025-ös KTM 1390 SUPER ADVENTURE S és a KTM 1390 SUPER ADVENTURE R mellett a KTM 1390 SUPER ADVENTURE S EVO (néhány úttörő és kihagyhatatlan új hardverrel, amelyet az EICMA előtt mutatnak be), a KTM munkatársai és mérnökei pedig a helyszínen lesznek, hogy elmagyarázzák, hogyan bővíti a kalandtúrázók ezen erőteljes generációja a motorozás sokoldalúságát és lehetőségeit.

A világ egyetlen megvalósítható szeglete sem marad érintetlenül… és ezt a filozófiát hangsúlyozandó a 2025-ös KTM 390 ADVENTURE R a szegmens ideális, agilis és megbízható kifejezője lesz minden szintű motoros számára.

A KTM elektromos kutatás-fejlesztéssel és a holnap technológiájának menetelésével kapcsolatos erőfeszítései jelentős lépésekhez vezettek az új 2025-ös KTM SX-E 3 és KTM SX-E 5 minikerékpárokkal és azokkal az első, létfontosságú guruló kilométerekkel a junior versenyzők számára. A megújult KTM FREERIDE E program a forradalmi 2025-ös KTM FREERIDE E-vel kap lökést.

De ne feledkezzünk meg a 2025-ös KTM 85 SX-ről és a 2024-es KTM 1390 SUPER DUKE R EVO-ról sem, és az EICMA-n debütál a 2025-ös KTM 125 SMC R, KTM 390 SMC R, KTM 125 ENDURO R és KTM 390 ENDURO R is.

A KTM a vezetősége, a termékmenedzsment, a kutatás-fejlesztés, a termék- és márkamarketing munkatársaival, meghatározó személyiségekkel, különleges vendégekkel és természetesen a motorsport fontos szereplőivel bővíti a személyi állományt az EICMA-ra.

2024-ben a KTM ismét jellemzően nagy sikereket ér el a világ versenypályáin: MotoGP™ dobogós helyezések, Moto3-trófeák, Dakar-rali kiemelkedő szereplés, AMA Supercross-címek Tom Vialle-nak és a mindent meghódító KTM 250 SX-F-nek köszönhetően (ugyanaz a motorkerékpár legalább két különböző versenyzőt juttatott MX2-es nagydíjgyőzelemhez). Mindeközben a 450-es AMA Pro Motocross bajnoki mestersége Chase Sextonnal, az MXGP mérföldkövei Jeffrey Herlingsszel, aki a KTM 450 SX-F-fel szinkronban új karrierrekordot ért el, valamint az Enduro kiválóságok Manuel Lettenbichlerrel és Josep Garciával.

E versenyzői ikonok egy része a kiállítás teljes időtartama alatt a rajongókkal és a látogatókkal fog találkozni, és a vállalat képes volt a versenyképes teljesítményükre építeni egy sor FACTORY EDITION és dedikált projektmotorral. Az EICMA 2024 kiállításon bemutatásra kerül az enduro rajongók számára az újonnan bemutatott 2025-ös KTM 300 EXC CHAMPION EDITION és a KTM 350 EXC-F CHAMPION EDITION, a 2025-ös KTM 250 és 450 SX-F FACTORY EDITION, a MotoGP-ből származó KTM 990 RC R (valamint egy titkos és exkluzív leszármazott is) és az utánozhatatlan 2024-es KTM RC16 MotoGP versenygép.

A 2025-ös év a konszolidáció és a további piaci térnyerés időszaka kell, hogy legyen, miközben a KTM a globális terjeszkedés és a márkaismertség növelésének lehetőségeit is vizsgálja. 2023 egy olyan évet követett, amikor – a kihívásokkal teli piaci körülmények között – a PIERER Mobility Group AG ennek ellenére 9,2 %-kal 2,661 millió euróra növelte a csoport árbevételét, és a motorkerékpár-értékesítés 2%-kal emelkedett.

A vállalat továbbra is a teljes bevétel közel 10%-át fordítja progresszív kutatás-fejlesztésre: 2023-ban 72 új és átdolgozott modell jelent meg a márkák között. A motorkerékpárok és az e-kerékpárok közötti eladások közel félmillió darabos számokat értek el. Több mint 385 000 motorkerékpárt gyártottak, ebből 217 000 Ausztriában, és több mint 280 000 volt KTM.

Páros motoros karkötők a CsamShopban

NaNa

Motoros újságírói pályafutásomat 1995-ben kezdtem gyakornokként a Born to be Wild Motoros Magazin szerkesztőségében. 2000-ben államvizsgáztam a JATE BMI Kommunikáció és PR szakán. 2006-ban alapítottam meg a Csajokamotoron.hu oldalt. További info itt

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük