fbpx

Vadonatúj Indian 2014-re

indian motorcycle new engine thunder stroke 111 2014Még egy kicsit várni kell a legendás amerikai Indian Scout motorkerékpár 2014-es modelljének leleplezésére, de megéri, mert nagy durranás lesz.

A 73 éves Sturgis Motorcycle Rallyn, Dél Dakota államban augusztus 03-11. között lesz a hivatalos bemutatója a 2014-es Indiannak. A választás azért esett éppen a világ egyik legnagyobb motoros fesztiváljára, mert 1936-ban az egy indian motoros klub, a Jackpine Gypsies rendezte az első találkozót, amiből a hatalmas rali kinőtte magát.

Motorversenyzők széles körében elismert, a világon valaha gyártott egyik legismertebb motorkerékpár márkája az Indian. A gyár az új modellel azt szeretné elérni, hogy az amerikai motorkerékpárok szerelmesei immár elérhető áron juthassanak hozzá ehhez a kultikus márkához.

Az új modell hajtóműve a léghűtéses, új Thunder stroke 111 V-Twin motor lesz. Valószínűleg a cél az volt, hogy a nagy rivális, a Harley-Davidson legnagyobb blokkját túlszárnyalják, és ez sikerült is. A Twin Cam 110 található HD CVO modellnél egy köbhüvelykkel nagyobb az új Indian hajtóműve.

Az Indian a léghűtéses, üzemanyag-befecskendezéses, 49 fokos, ikerhengeres blokkja több mint egy millió mérföldet töltött a fékpadon és közúti tesztelésen. A fejlesztési folyamatban felhasználták a márka történelmi dokumentumait is.

Ez a 111 köbhüvelykes (1811 cm3), hengerenként kétszelepes, nyomórúddal működtetett motor több mint 115 lb-ft nyomatékot tud (a Harley 112-ft legnagyobb nyomatékával szemben), miközben 9.5:1 a kompresszió viszony prémium üzemanyaggal. A nedves kuplung energiatakarékos üzemmódot tesz lehetővé, a 6 ​​sebességes váltó, és a végmeghajtás jóvoltából, ami szénszál erősítésű szíj.

Persze a számok semmit nem jelentenek addig, amíg a vásárlók ki nem próbálhatják az új modellt. Az igazi bizonyíték pedig az ő választásuk lesz. Csak akkor derül ki, hogy az Indian erőfeszítése, hogy versenybe szállva a Harley-Davidsonnal még nagyobb szeletet szakítson a motorkerékpár piacból sikeres volt-e, amikor a vevők a kasszához fáradnak az új Indian nyergében. indian 111 engine 2014

Ajánlom másoknak is

Cseréld a bukósisakodat sapkára!

NaNa

NaNa

Motoros újságírói pályafutásomat 1995-ben kezdtem gyakornokként a Born to be Wild Motoros Magazin szerkesztőségében. 2000-ben államvizsgáztam a JATE BMI Kommunikáció és PR szakán, diplomamunkámat "A Magyarországon kapható motorkerékpármárkák image és a vásárlói attitűdök" címmel írtam. 2006-ban alapítottam meg a Csajokamotoron.hu oldalt. További info itt

0 0 votes
A cikk értékelése

Subscribe
Visszajelzés
guest
0 hozzászólás
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x