KiemeltMotorokMotoros jogosítványMotortesztek

Űrdongóba oltott fűnyíró: Cam-Am Ryker 900 teszt – VIDEÓVAL!!!

CAN_AM Ryker 900 Rally motorteszt

A Cam-Am Ryker 900 műszaki adatai

Méretek
Hossz 235 cm
Szélesség 151 cm
Magasság 106 cm
Tömeg (száraz) 280 kg
Szállítható személyek 1
Üzemanyag tartály 20 liter
Hasmagasság 10,4 cm
Ülésmagasság 59,7 cm
Motor
Motor típus Rotax 900 ACE, 3 hengeres, vízhűtéses
Hengerűrtartalom 900 cc
Teljesítmény 77 LE (HP)
Max. nyomaték 76 Nm @ 6300 RPM
Elektromos rendszer
Indítás Elektromos önindító
Szerkezet
Szín Fekete
Első felfüggesztés Kettős A karos
Hátsó felfüggesztés Lengőkaros
Fékrendszer Lábbal működtethető, hidraulikus összkerékfék
Első fék 2 x 270 mm tárcsafék, Nissin 2 dugattyús féknyereggel
Hátsó fék 220 mm tárcsafék, 1 dugattyús úszó féknyereggel
Rögzítő fék Elektromos rögzítőfék
Első kerék MC 145/60 R16 66T
Hátsó kerék MC 205/45R16 77T

Persze ez sem tart majd örökké. Amikor az egyik napos délutánon a kislányommal mentünk egy kört a kerületben, szembejött velünk egy ugyanilyen trike csak fehérben. Mindketten meglepetten intettünk egymásnak. Volt ebben az intésben valami nosztalgikus együvé tartozás érzés is.

Hogy manapság ki vesz ilyen motort, az még eléggé megfoghatatlan. A Can-Am Rykert (a környező országokkal ellentétben) nálunk csak motoros jogosítvánnyal lehet vezetni. Viszont akinek van már A kategóriás jogosítványa, az többnyire két keréken szeretne motorozni. Akinek meg nincs, vagyis csak B-s jogsija van, nem feltétlenül szeretne motorjogsit…

A szűk keresztmetszet megint csak marad a sérült motorosok halmaza, akiknek van jogosítványuk motorra, de valamiért nem tudnak kétkerekű motort vezetni.

CAN_AM Ryker 900 Rally motortesztAz importőr Jet-Power Hungary Kft. tapasztalatai szerint a jelenlegi vásárlók – talán a Can-Am Ryker által nyújtott vidámpark hangulat miatt – inkább abba a kategóriába tartoznak, akiknek B-s jogsija van, de szeretnének valami járgányt hétvégi szórakozásra. Ők úgy oldják meg, hogy nyáron felrakják a járgányt utánfutóra, kimennek vele Ausztriába vagy valamelyik másik szomszédos országba, és ott túrázgatnak vele a hegyekben a B-s jogosítványukkal.

A Can-Am Ryker olyan nekem, mint a jet-ski meg a hószán, csak ennek kereke van. Jó-jó, de minek. Viszont el tudom fogadni, hogy valaki beleszeret és vesz egyet hobbi járgánynak. Ezért is illik bele a főleg Jet-ski forgalmazással foglalkozó importőr jármű-kínálatába.

Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik.
Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé!
Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book.
5 lépés a motorozás felé ingyenes e-book

Amíg nálunk volt, mindig azt vártam, hogy egyszer csak megrázza magát, és feláll, mint Bumblebee az Űrdongó, aki a legkisebb autobot a Transformers univerzumban. Még az Aranybogár név is illik rá. Nem elég, hogy sárga, van valami bogárszerű a megjelenésében…

 

[wpdiscuz-feedback id=”2iul4pv0c8″ question=”Te milyen körülmények között fogadnád be a garázsodba? ” opened=”0″]Te milyen körülmények között fogadnád be a garázsodba? [/wpdiscuz-feedback]

Páros motoros karkötők a CsamShopban

NaNa

Motoros újságírói pályafutásomat 1995-ben kezdtem gyakornokként a Born to be Wild Motoros Magazin szerkesztőségében. 2000-ben államvizsgáztam a JATE BMI Kommunikáció és PR szakán. 2006-ban alapítottam meg a Csajokamotoron.hu oldalt. További info itt

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük