fbpx

Úgy néz ki, hogy megtartják a motorépítő világbajnokság döntőjét októberben

A módosított Harley-Davidson osztályt Modified American V-twin osztálynak nevezték át, hogy azok az Indian modellek, amelyek megfelelnek a kategória kritériumainak idén először versenyezhessenek fej-fej mellett a Harley-kal.

A Retro/Modified osztály minden módosított motorkerékpárra vonatkozik, bármely hajtóművel, bármilyen alváz-konfigurációval, amely egy 1984 előtti motoron alapul, amelynek stílusa olyan, mint egy 1984 előtt gyártott motorkerékpár. Néhány kortárs alkatrész/tervezési elem használata megengedett.

2020-tól teljesen új kategóriaként jött a képbe a Modified Street Custom osztály, ahol minden gyártó/márka nevezhet, amely 1984-ban vagy az után készült sorozatgyártású motorkerékpárra alapul. A nyak levágható a váz lerövidítéséhez vagy nyújtásához, és a merev váz vagy a kiszélesített hátsó kerék is elfogadható. Viszont mindenképp kettő vagy három kerekű motorkerékpárnak kell lennie.

Korábban két külön osztályként regisztrált Café és Street Performance kategóriákat idén összevonták. Minkét építési stílus elsődleges célja ugyanis az utcai felhasználású motorkerékpár teljesítményének javítása, valamint annak utcai használatban is megfelelő hangolása és optikai tuningja.

A 2020-as újdonságok sora a „Cross Class” díjak sorozatával folytatódik – beleértve a Detlev Louis által szponzorált közönségdíjat – amelynek győztesét a közönség szavazhatja meg – és az új energiajárműveket (NEV) díjazó kategóriát is, amelybe elektromos, hibrid, hidrogén- vagy üzemanyagcellát használó járműveket lehet benevezni.

Az előzetes tervek szerint október 6-11. között a kölni vásárvárosban az INTERMOT Customized a teljes 10. csarnokot megtölti majd, ez a komplexum egyik legnagyobb pavilonja.

Már csak azért kell szorítanunk, hogy addigra elmúljon a világjárvány, és újra engedélyt kapjunk a tömeges rendezvények szervezésére és az azokon való részvételre is.

Forrás

Te tervezed, hogy meglátogatod az INTERMOT-ot idén?

NaNa

NaNa

Motoros újságírói pályafutásomat 1995-ben kezdtem gyakornokként a Born to be Wild Motoros Magazin szerkesztőségében. 2000-ben államvizsgáztam a JATE BMI Kommunikáció és PR szakán, diplomamunkámat "A Magyarországon kapható motorkerékpármárkák image és a vásárlói attitűdök" címmel írtam. 2006-ban alapítottam meg a Csajokamotoron.hu oldalt. További info itt

0 0 vote
A cikk értékelése
Subscribe
Visszajelzés
guest
0 hozzászólás
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x