fbpx
CsajokHírekMotoros divat

The Frog, a sisakbéka

The Frog, a sisakbékaVeled is előfordult már, hogy nem tudtál mit kezdeni a sisakoddal, mikor épp nem volt a fejeden? Tükörre akasztani? Ülésre tenni? Lerakni a fűbe? Ez a cuki kis semmiség segít megoldani a problémát!

A sisakoknak megvan az a rossz tulajdonságuk, hogy gömbölyűek, és szeretnek elgurulni. Így, ha felfordítva leteszed a fűbe, ugyan szellőzik, szárad az átizzadt bélés, nem mennek bele a hangyák, fűszál, cigarettacsikk és egyebek, tiszta marad a belseje, viszont jó eséllyel elgurul, sérül. Ha az ülésre teszed, talpára, onnan is egykettőre leeshet, megütődhet, de legalábbis karcos lesz. Ha a tükörre akasztod, az azon lévő szétkenődött bogarakat fogja lenyalni a bélés. Egyik sem ideális megoldás.

Én otthon is igyekszem fejre állítva letenni, főleg, miután nagy melegben használtam, de mindig ki kell támasztanom, hogy ne guruljon el. Már gondolkodtam egy rácsos sisaktartó polcon, ami minden szempontból tökéletes lenne, még a kesztyű is elférne rajta, és minden irányból szellőzne. Viszont ahhoz minimum falat kéne fúrni, meg hát helyet is foglal, és mindenképp ott van akkor is, ha nincs használatban. Plusz nem tudom zsebrevágni, hogy magammal vigyem.

De most itt van ez a praktikus kis spanyolviasz Barcelonából, ami nagyban hozzájárul, hogy megóvhasd a sisakodat a sérülésektől. A gyártó szerint a szokásos sérülések 99%-a kiküszöbölhető vele.

The Frog, a sisakbéka

Vigyem, vagy ragasszam?

A sisakbéka kétféle kivitelben készül: a hordozható (pocket) és a matrica változat. Mindkettő hatféle színben választható: hófehér, világoskék, füst, fekete, pink és stílszerűen levelibéka-zöld. Tehát biztosan megtalálod a sisakodhoz, a motorodhoz, vagy az ízlésedhez legjobban passzoló színt. Mérete 70×80×12 mm, a hordozható változat könnyedén elfér a zsebedben.

Az öntapadósat a sisak tetejére, vagy a hátuljára ragaszthatod, így mindig „kéznél lesz”. A ragasztó anyaga 3M VHB (very high bond = nagyon magas kötés) kétoldalas akril ragasztó, mely abszolút ártalmatlan a sisak lakkozására. Ezt a változatot inkább azoknak érdemes választani, akik nagyon gyakran használják a sisakjukat.

Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik.
Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé!
Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book.
5 lépés a motorozás felé ingyenes e-book

A pocket kivitelről még tudni kell, hogy itt az öntapadó réteget egy ragasztott, erős, csúszásgátló domború felület helyettesíti. Ezt bármilyen sima felületre letehetjük, amire a sisakot ráhelyezve, az nem gurul el. Ezt azoknak ajánlják inkább, akik a sisakjukat általában ugyanoda helyezik (otthon, irodában, garázsban, stb), vagy egyszerűen csak nem szeretnék a kobakvédő optikáját elrontani a ragasztással.

The Frog, a sisakbékaDíjnyertes dizájn

A Béka formatervét az A’Design Awards 2018 díjjal jutalmazták hasznosságáért és egyszerű használatáért. Az euklideszi állvány alapelvére épül:

“Három pont elég egy sík meghatározásához… ami azt jelenti, hogy a sík, vagy egy felület minimális kifejezése egy háromszög”. Aminek szintén a három legfontosabb előfeltétele: maximális stabilitás, kisebb méret és jobb esztétika.

The Frog, a sisakbékaLegmagasabb minőségű anyagok

Nyersanyag: kiváló minőségű, ellenálló és tartós poliuretán.

Mind a műanyag fröccsöntést, mind a Béka összeszerelését és csomagolását kistermelők kézzel készítik, Barcelonában. A tervezők büszkék rá, hogy olyan beszállítókkal és gyártókkal dolgoznak együtt, akiknek célkitűzései megegyeznek az övékkel: a tökéletes és minőségi végtermék biztosítása.

Lehetőség van egyedi csomag rendelésére is, olyan márkákhoz, klubokhoz, egyesületekhez vagy csoportokhoz, amelyek reprodukciós jogokkal vagy licencekkel rendelkeznek a logóik felett.

Forrás, Képek

5 3 votes
A cikk értékelése
Tagama

Tagama

2005-ben szereztem A korlátlan jogosítványt, azóta 4 motor, és 250+ezer km van mögöttem. Könnyed, gurulgatós kezdetek után most már évente minimum 30.000 km-t közlekedem motorral, esőben-sárban, napfényben-nyárban, hóban-fagyban. Rengeteg tapasztalatom van, amit szívesen osztok meg bárkivel, aki elfogadja az ebből fakadó jótanácsokat.

Subscribe
Visszajelzés

guest
0 hozzászólás
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x