fbpx
EseményekMotorokMotoros túraMotorozás

Tavaszból a még tavaszabba – motoros hosszú hétvége Andalúziában

andaluz motoros tura 2Addig, amíg hárman be nem szálltunk a kocsiba a csomagjainkkal, a bécsi reptérre indulva, el sem hittem, hogy ez tényleg megtörténik.

Egyelőre még nem csináltunk végső számvetést, hogy jól döntöttünk-e amikor a 67 000 Ft-os budapesti repülőjegy helyett a bécsi 19 000-est választottuk. Így ugyanis még benzinköltséget, autópályadíjat és 5 napi parkolást is kellett fizetnünk a repülőtér mellett egy parkolóban. Valószínűleg azonban így is kb. a feléből kijött az utazásunk, mintha itthonról repültünk volna.

Ami nagy fejtörést okozott, hogy a bukósisakokat hogy vigyük ki, mikor a fapados járatokon igen korlátozott a kézipoggyászok mérete és súlya. Végül úgy döntöttünk, hogy egy nagy bőröndöt feladunk. A csajok a kézipoggyászukban, 1-1 hátizsákban hozták a sisakokat, én viszont feladtam a ruhákkal és az ajándék pálinkákkal együtt az enyémet, és végig izgultam, hogy nehogy összetörjék a plexijét. (Később kiderült, hogy a pálinka helyett a téliszalámi, a házikolbász és a Túró Rudi lett volna a nyerő ajándék.)

andaluz motoros tura 15A reptéren Józsi Monk várt minket. Az első találkozás kicsit fura volt, saját bevallása szerint még sosem voltak csaj vendégeik férfiak nélkül, és később az is kiderült, hogy sosem motorozott még nőkkel sem. Hát… egyszer mindennek eljön az ideje.

Mivel már borzasztó éhesek voltunk, útban a Monks Ficára megálltunk Coinban, egy közeli kisvárosban, ahol épp utcabál meg kirakodóvásár volt, és helyi kaják meg házi sörök is voltak. A buli apropója amúgy a macsizmus elleni tiltakozás, ugyanis Spanyolországban a pasik annyira macsók (az egyéb hímsoviniszta viselkedésük mellett), hogy ha nem tetszik nekik valami otthon, akkor egyszerűen megölik az asszonyaikat. A nők pedig ez ellen tiltakoztak ezzel a bulival.

andaluz motoros tura 21Mire megérkeztünk a fincára már sötét volt, mi meg fáradtak voltunk. Megismerkedtünk személyesen Zolival is, kicsit átrendeztük a szobánkat, hogy együtt aludhassunk mind a hárman, majd megbeszéltük, hogy a másnapi motorozást majd megbeszéljük másnap, ugyanis az előrejelzések esőt ígértek. Altatóra nem volt szükségünk.