fbpx

Eszter

Hiába próbálok visszaemlékezni mióta is rajongok pontosan a motorokért, mert ez így van mióta az eszemet tudom. Már óvodás koromban is a fiús “játékok” érdekeltek, akkor még lábbal hajthatós motorral közlekedtem.

Aztán ahogy meglett a jogsim, magaménak tudhattam egy 50 cm3-es Aprilia Replica sportmotort. Ez volt az első saját járgányom. Azelőtt a baráti társaság motoros tagjaival volt alkalmam néha kipróbálni a sebességet.

Időközben egy jó barát motorjával kirándulgattunk. Közben édesapám is vett magának egy choppert, felelevenítve fiatal éveit. Aztán eljött az én időm, betöltöttem a 21. életévemet, és nekiálltam a nagymotoros jogosítványnak. Nagyon jó oktatóm volt, itt szeretnék megemlékezni Sanyi bácsira, a legrendesebb oktatóra a világon.

Apukám lecserélte a motorját, egy újabbra, én meg elkezdtem gyûjtögetni egy sajátra. Aztán egyik napról a másikra leült elém, és megkérdezte milyen motorban gondolkodom. Régi „szerelem” volt egy Suzuki Burgman, hiszen nagyon praktikus motor, szép, és nem mellesleg elég jól is megy. Azóta Burgmanon járok, és nagyon boldog vagyok vele. Sokat motorozunk együtt, és egy motoros társasággal is (Pécsi Szelepesek).

Eszter profiljaEgyszer talán lesz majd másik, de most maximálisan tökéletes számomra.

Ajánlom másoknak is

Irj cikket a Csajok a motoron oldalra!

NaNa

NaNa

Motoros újságírói pályafutásomat 1995-ben kezdtem gyakornokként a Born to be Wild Motoros Magazin szerkesztőségében. 2000-ben államvizsgáztam a JATE BMI Kommunikáció és PR szakán, diplomamunkámat "A Magyarországon kapható motorkerékpármárkák image és a vásárlói attitűdök" címmel írtam. 2006-ban alapítottam meg a Csajokamotoron.hu oldalt. További info itt

0 0 votes
A cikk értékelése

Subscribe
Visszajelzés
guest
0 hozzászólás
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x