MotorbemutatóMotorok

Sportster Superlow az ősök nyomában

azosoknyomaban2A 2011-es Sportster Superlow méltó utódja a legendás Harleyknak.

A Harley-Davidson már nem csak a dizájnos kiegészítők és motoros ruhák felvásárló piacaként tartja számon a női motorosokat.  Az amerikai gyár végre meglátta az igazi a lehetőséget a motoros csajokban. Számukra hívták életre a Harley-Davidson Sportster XL883L Superlowt, ami, ahogy a neve is tükrözi, nem mindennapian alacsony üléssel és ergonómikus kialakítással büszkélkedhet.

A tervezés során igyekeztek megtartani a Harleyra legjellemzőbb tulajdonságokat. Szemet gyönyörködtető fényezéséről, kifogástalan krómozásáról és jellegzetes dübörgéséről rögtön a legendás márka jut eszünkbe. Mogyoróformájú tankjába a gyári adatok szerint 20,5 liter üzemanyag tölthető. Ezzel pedig a Spori Superlow jócskán felülmúlja a kategóriájában található többi motort.

Műszaki adatok

• Hossz 2,215 m
• Ülésmagasság 69,5 cm
• Száraz tömeg: 251 kg
• Nyomaték: 70 Nm / 3750 ford./perc

Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik.
Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé!
Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book.
5 lépés a motorozás felé ingyenes e-book
A Superlow egyik leglátványosabb eleme, a 883 cm3 -es V-Twin Evolution blokkja most sem bújik idomok mögé. A hűtőbordák klasszikus élétől a forgattyúsház és a takarólemezek letisztult vonalvezetéséig minden az ősök előtti tiszteletet, a hagyományokhoz való ragaszkodást hivatott kifejezni. Az alacsony ülésmagasság és a keskeny váz együttese egyszerűvé teszi a motor irányítását, akár szerpentinen, akár nyílegyenes úton halad, bármilyen sebességgel.

“Csak lendítsd át rajta a lábad, és húzd a gázkart – élvezd a legstílusosabb szabadságot és váljon életformáddá a motorozás!”azosoknyomaban1azosoknyomaban3azosoknyomaban5azosoknyomaban6azosoknyomaban7azosoknyomaban4

Páros motoros karkötők a CsamShopban

NaNa

Motoros újságírói pályafutásomat 1995-ben kezdtem gyakornokként a Born to be Wild Motoros Magazin szerkesztőségében. 2000-ben államvizsgáztam a JATE BMI Kommunikáció és PR szakán. 2006-ban alapítottam meg a Csajokamotoron.hu oldalt. További info itt

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük