fbpx
CsajokKiemeltMotoros divat

Saját felszerelés teszt: Demon Flex Force Pro női védőfelső és Flex Force X D3O V2 bukónadrág

Demon Flex Force X D3O V2 Womens SkiSnowboard Impact PantsFeltételezem egy baleset során olyan gyorsan szakadna el a mesh, hogy ugyan mindegy lenne, milyen sok, és mennyire jó protektorok vannak alatta. Tehát mindenképp egy motorozásra alkalmas, erős anyagból való ruhadarab kell fölé. Pl. bőrruha, protektorok nélkül.

Egyébként a kutatásaim során emlékszem valahol egy megjegyzésre, hogy a gyártó nem ajánlja motoros járműveken való viselésre. Erről az a véleményem, hogy a felhasznált protektorok ugyanazok az 1-es szintű SAS-Tec illetve D30 panelek, amik egy jobb motoros védőfelszerelésben is megtalálhatók. Csak ezek a ruhák nyilván nem lettek letesztelve ilyen irányú felhasználással járó védelemre. Továbbá, hogy valószínűleg a „menő kinézet” miatt sok motoros megerőszakolná, mint protektoringet, -nadrágot, és az ebből eredő károkért nyilván nem vállalják a felelősséget.

Felhasznált protektorok

Felső:

  • teljes hát: SAS-Tec level 1
  • könyök: SAS-Tec + hablap
  • váll: SAS-Tec + hablap
  • kulcscsont: puha memóriahabos párna
  • bordavédő: osztott, kemény memóriahab + hablap

Más modellekben található anyagok ettől eltérőek lehetnek, a felsorolás erre a két konkrét modellre vonatkozik. Bizonyos modelleknél csuklóvédő párna is van, elég nagy felületű.

Mellvértet is lehet hozzá rendelni opcionálisan, van hozzá előkészítés. SAS-Tec vagy D30 a választék. Természetesen előformázott nőit is, habár az one size, nem kívánságműsor. Ha jól emlékszem az olyan 25,- GBP (per pillanat 32,- téli áron) lett volna, nem a világ, de nem tartottam fontosnak. Csak egy plusz macera lenne öltözéskor. Eddig is megvoltam nélküle. A D30-as ára magasabb.

Nadrág:

  • farokcsontvédő: D30
  • farpofák: flexibilis Thermoform párnák, hálóval bevont
  • csípő: flexibilis Thermoform párnák, hálóval bevont
  • comb: nagy felületű, lyukacsos, flexibilis Thermoform párnák, hálóval bevont
  • térd: lyukacsos, puha, sűrű hab lap, hálóval bevont.

A SAS-Tec német fejlesztésű speciális hab protektorok viszkoelasztikusak és memóriaeffekt tulajdonságokkal rendelkeznek. Több ütést is kibírnak, röviddel az ütés elnyelése után ismét felveszik eredeti formájukat. Más protektorokhoz képest jóval kisebb a súlyuk. Pozitívum, hogy nem környezetszennyező, egyszerűen kidobható a házi szeméttel, elhasználódása után.

A D30 egy puha, rugalmas anyag, ami kellemesen simul a testhez. Ütődéskor/ütközéskor következik be a változás: a polimerek összezáródnak, így nyelik el az erőt. Tehát minél erősebb az ütés, annál nagyobb az ellenállás az erővel szemben. Level 1-es a minősítése.

Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik.
Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé!
Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book.
5 lépés a motorozás felé ingyenes e-book

Végezetül egy tipp:

Akinek megfájdult a foga egy Demon Flex Force-ra, az nyáron/ősz elején rendelje meg, mert szezonálisan változtatják az árát. Legalábbis abban a webáruházban, ahonnan én is rendeltem, és több üzlet árainak összehasonlításakor is ezt tapasztaltam.

 

Képek forrása: Saját
https://www.swis-shop.com/
https://www.absolute-snow.co.uk/

 

0 0 votes
A cikk értékelése
Tagama

Tagama

2005-ben szereztem A korlátlan jogosítványt, azóta 4 motor, és 250+ezer km van mögöttem. Könnyed, gurulgatós kezdetek után most már évente minimum 30.000 km-t közlekedem motorral, esőben-sárban, napfényben-nyárban, hóban-fagyban. Rengeteg tapasztalatom van, amit szívesen osztok meg bárkivel, aki elfogadja az ebből fakadó jótanácsokat.

Subscribe
Visszajelzés

guest
0 hozzászólás
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x